اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۳۶۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بیکارم چون نقش‌ها را می‌خرند

حبیب دهقان‌نسب از جمله بازیگران با تجربه تلویزیون است که به دلیل پیشنهادهای کم و یا حتی نامناسب مثل برخی دیگر از هنرمندان از تلویزیون فاصله گرفته است.

خبرگزاری صبا: حبیب دهقان‌نسب از جمله بازیگران با تجربه تلویزیون است که به دلیل پیشنهادهای کم و یا حتی نامناسب مثل برخی دیگر از هنرمندان از تلویزیون فاصله گرفته است.

بیکارم چون نقش‌ها را می‌خرند

دهقان‌نسب درباره دلیل این بیکاری توضیح داد: مدتی است من و یک عده از همکارانم بیکار هستیم و به نظرم دلیل عمده بیکاری ما را باید از کارگردانان و تهیه‌کنندگان پرسید، یک عده می‌گویند تولید سریال کم است ولی وقتی که خبرها را می‌خوانم می‌بینم که سریال‌های زیادی در حال تولید هستند اما این که چرا ما بیکاریم مشخص نیست.

دهقان‌نسب در ادامه گفت: در حال حاضر به هیچ کار دیگری جز بازیگری مشغول نیستم و منبع درآمدم تنها از طریق بازیگری است و ما هم با این شرایط می‌سوزیم و می‌سازیم. با مسئولان هم در این باره هیچ صحبتی نکرده‌ام زیرا آنها خودشان خوب می‌دانند که چه سریال‌هایی تولید می‌شود و چه کسانی در آن بازی می‌کنند. آنها بهتر می‌دانند که چه کسانی کار می‌کنند و چه کسانی هم بیکارند. چند وقت پیش هم یک عده از همکاران خانم راجع به این مسئله و نحوه نقش دادن و نحوه بیکاری‌ها نامه‌ای نوشتند و مسئولان هم یک سری قول‌ها داده‌اند ولی فکر نمی‌کنم، همه این حرف‌ها «آب در هاون کوبیدن» باشد.

دهقان‌نسب در پایان درباره تغییرات مدیریتی در سازمان صداوسیما گفت: بعید می‌دانم این تغییر و تحولات تاثیری داشته باشد زیرا برخی از نقش‌ها خریداری می‌شود و برخی هم در محافل خصوصی ردوبدل می‌شود. در کل امیدوارم وضعیت بهتر از سال‌های گذشته باشد. در حال حاضر هم دغدغه کارگردانی و تولید ندارم و ترجیح می‌دهم یک بازیگر نسبتا خوب باشم تا کارگردان و تهیه‌کننده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج