adexo3
۳۴۳۶۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ژاپن به حالت آماده باش درآمد

نیروی دریایی و دفاع ضد موشکی ژاپن برای رهگیری هر جسم پرتاب شونده ای که از سوی کره شمالی به سمت این کشور شلیک شود به حال آماده باش درآمد.

خبرگزاری مهر: ارتش ژاپن امروز سه شنبه برای مقابله با آزمایش موشک بالستیکی که احتمال می رود از سوی کره شمالی پرتاب شود، به حال آماده باش درآمد.

گفته می شود که دولت پیونگ یانگ یک فروند موشک میان برد را به ساحل شرقی خود انتقال داده حال آنکه تا کنون نشانه ای مبنی بر اینکه این موشک در آینده بسیار نزدیک آزمایش خواهد شد، ارائه نشده است.

با این حال، ژاپن برای مقابله با هرگونه خطر احتمالی، نیروی دریایی و باتری های ضد موشک پاترویوت خود را به حال آماده باش درآورد و دستور هدف گیری و انهدام هرگونه جسم پرتاب شونده ای را داد که به سوی این کشور در حرکت باشد.

تنش در شبه جزیره کره از ماه ژانویه سال میلادی جاری (۲۰۱۶) و همزمان با آزمایش اولین بمب هیدروژنی پیونگ یانگ افزایش یافته است. این اقدام به همراه آزمایش پرتاب ماهواره و چند آزمایش موشکی ناموفق، شورای امنیت سازمان ملل متحد را به تشدید تحریم های بین المللی علیه کره شمالی واداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج