adexo3
۳۴۳۶۷۵
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ بحرین به هشدار سردار سلیمانی

مشاور اطلاع رسانی پادشاه بحرین به هشدار سردار قاسم سلیمانی نسبت به هرگونه تعدی به آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بارز شیعه بحرین واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: نبیل الحُمر مشاور حمد بن عیسی آل خلیفه در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: "مشخص شده است که عیسی قاسم بخشی از پروژه ایران و مرتبط با حزب الله و دیگران است این را تایید می‌کنند و بقیه هم آن را تایید خواهند کرد".

وی همچنین از هشدار وزارت کشور بحرین نسبت به هرگونه دعوت تحریک آمیز یا اقدامات برهم زننده امنیت و نظم عمومی خبر داد و گفت که اقدامات قانونی لازم در قبال آن اتخاذ خواهد شد.

در پی لغو تابعیت روحانی برجسته در بحرین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای هشداری بی‌سابقه به رژیم آل‌خلیفه داده و گفته است که تجاوز به این روحانی برجسته «برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گرگان

      سردار عزیزما اینو گفت که حواستون جمع باشه که با دم شیر بازی نکنید ای وهابی ها این پیام را به اون عادل الجبیر شغال هم داد الان مدتی ازترس خفه خون گرفته حواستون باشه سردار باکسی شوخی نداره

    • بدون نام

      درود بر مرد نترس حاج سلیمانی،این وهابیا فکر کردن کی هستن یه روز بدون کمک غربیا میمیرند.ای داد تا دیروز جز ایران بودنا حالا اظهار وجود میکنن.راستی خوش به حال دانش اموزاشون نیاز به خوندن تاریخ ندارن چون آخه تاریخی ندارن

    • مجید قربانی

      این هشدار سردار به کل وهابی های کودک کش و... است امیداورم روزی فرا برسد که یک وهابی هم وجود نداشته باشد وهابی ها روی هر چی اسرائیلی بود را سفید کردن .

    • آبادان

      درود برحاج قاسم سلیمانی

    • رضا درویشی

      درود خدا بر شیرمرد تاریخ ساز واسوه ایثار وشجاعت ودلیری سردار همیشه پیروز لشکر اسلام سردار سلیمانی من در عراق دیدم که عکس این سردارکه همراه داشتم چقدراو را تعظیم می کردنند ومن هم با وجود چنین کسی به ایرانی بودنم افتخار میکردم ما همه سرباز تو و رهبریم پیش به سوی عدالت وضمینه سازی ظهور امام زمان عج در جهان با شعیب زمان

    • شمس الدین قلی

      من به عنوان یک ایرانی شیخ عیسی را یک روحانی مبارز و متدین و همواره پیرو خط امام می دانم

    • یوسف

      درود خدا بر حاج قاسم سلیمانی
      حاجی آبروی شیعه و کشور ایران ناموس شیعه شدی من به نوبت خودم دست مبارک حضرتعالی را میبوسم اول خدا بعدش به عشق خودت امنیت داریم خیلی مردی ای مختار ایران.اسمت سنگر .اسمت اسلحه است حاج قاسم سلیمانی یعنی تیری در چشم دشمنان یاعلی مدد به حرمت ائمه اطهار خدا نگهدارت

    • بدون نام

      در مقاومت مسلحانه ودر زمانی که تنها گزینه مقاومت است پیام سردار را با گوش و جان می پذیریم ومیگوئیم تازنده ایم رزمنده ایم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج