۳۴۳۷۹۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ناتو به جنگ داعش می رود

وزیر دفاع آمریکا خبر داد که ناتو علیه داعش مشارکت می کند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع آمریکا خبر داد که ناتو علیه داعش مشارکت می کند.

وزیر دفاع آمریکا گفت، ائتلاف ناتو با ارسال سیستم کنترل و هشدار هوایی (آواکس) و آموزش نیروهای عراقی در جنگ علیه داعش شرکت خواهد کرد. وی همچنین به نقش تکمیلی ناتو در کمک به حل بحران آوارگان اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری آنادولو، اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا دوشنبه گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نقش مستقیم‌تری در جنگ علیه داعش ایفا خواهد کرد.

کارتر در کنفرانس سالانه «مرکز امنیت جدید آمریکایی» گفت که ناتو در ابتدا آواکس ارسال می‌کند و پس از ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و آموزشی، نیروهای عراقی را به جای اردن، در عراق آموزش می‌دهد.

به گفته کارتر، در آینده کارهای بیشتری انجام خواهد شد اما او جزئیات بیشتری درباره نقش ائتلاف در جنگ علیه داعش مطرح نکرد. ظاهرا این مساله در نشست اوایل امسال وزرای ناتو در بروکسل به بحث گذاشته شده بود و ماه آتی در نشست ناتو در ورشو مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس پنتاگون گفت، ائتلاف ناتو همچنین تلاش‌های اتحادیه اروپا برای مدیریت بحران مهاجران و پناهجویان در دریای مدیترانه و دریای اژه را کامل خواهد کرد. به گفته این مقام ارشد، آمریکا در بخشی از این تلاش‌ها یک کشتی امداد و نجات با قابلیت کمک‌رسانی به کشتی‌های آسیب‌دیده اعزام خواهد کرد.

طبق گزارش سازمان مهاجران بین‌المللی، بیش از ۲۰۶ هزار مهاجر و پناهجو از آغاز ۲۰۱۶ وارد یونان و ایتالیا شده‌اند. در چهار سال گذشته ۴ / ۱ میلیون پناهجو از مدیترانه عبور کرده‌اند و بیش از ۸۱۰۰ تن از آنها در این دوره غرق شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو این کار کمک به عراق حداقل دمتون گرم

    • نادر

      بعید میدانم ویقین دارم ناتو به کمک داعش میرودوسعی درتقویت داعش دارند البته برای فریبکاری اذهان عمومی امکان دارد مواضع غیراستراتژیک داعش رانیز هدف قرار دهند.

    • بدون نام

      برادرم منطقی باش کدام کمک خودامریکاومتحدانش داعش اصلی هستن هدفشون ازحظوردرعراق وسوریه جنگ باتروریزم نیست بلکه درپشت جبهه تقویتشون میکنند که چطورباارتش سوری وعراقی بجنگن کمک کننده اصلی به عراق وسوریه ایران عزیزوسپاه است نه اون استکباربی پدر.ضمناای کاش پای حرف رزمندگان عراق وسوری مینشتی که چطورازحمایت اصلی وموثر ایران وخیانتهای امریکاوغرب میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج