۳۴۴۰۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جنبه ی ضد امنیتی کنسرت ها را علنی کنید

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سخنگوی دستگاه قضا جنبه‌های ضدامنیتی ۹ کنسرت توقیف شده را علنی کند، گفت: نمی‌توان با بکار بردن کلمه «ضدامنیت» برای یک محفل هنری از خود رفع‌ مسوولیت کرد.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سخنگوی دستگاه قضا جنبه‌های ضدامنیتی ۹ کنسرت توقیف شده را علنی کند، گفت: نمی‌توان با بکار بردن کلمه «ضدامنیت» برای یک محفل هنری از خود رفع‌ مسوولیت کرد.

احمد مازنی در گفت‌وگو با ما با اشاره به ضدامنیتی خواندن کنسرت‌های توقیف شده توسط سخنگوی دستگاه قضا، گفت: از سخنگوی دستگاه قضا درخواست داریم جنبه‌های ضدامنیتی ۹ کنسرت توقیف شده را برای شفاف‌سازی اذهان عمومی علنی کند چراکه نمی‌توان با بکار بردن کلمه پرمفهومی همچون «ضدامنیت» آن هم برای یک محفل هنری، از خود رفع مسئولیت کرد و به‌یقین این پاسخ برای مردم قانع‌کننده‌ نخواهد بود.

جنبه ی ضد امنیتی کنسرت ها را علنی کنید

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مشخص شود که عوامل ضدامنیتی از درون اعضای کنسرت بوده‌اند یا در میان مخاطبان و یا از خارج از آن به دنبال ایجاد اخلال بوده‌اند؛ بنابراین سخنگوی دستگاه قضا باید افکار عمومی را توجیه کنند.

وی همچنین تاکید کرد: درواقع همانطور که این محافل و مجلس باید تعهد لازم برای برگزاری و رعایت اصول اخلاقی، امنیتی و… بدهند دستگاه‌های نظارتی و اجرای نیز باید تامین امنیت مراسم آنها را متعهد شوند نه آنکه گروه‌ها و جریان‌هایی بتوانند به راحتی اقدام به لغو یک کنسرت کنند.

مازنی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور موظفند نظم و امنیت کنسرت‌ها و دیگر برنامه‌هایی که از وزارت ارشاد مجوز دارند را برقرار کنند و پاسخگو نیز باشند، اضافه کرد: نباید رفتاری صورت گیرد که آحاد جامعه آن را از چشم حاکمیت ببیند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسوول صدور مجور برنامه های فرهنگی و هنری است و همه دستگاه‌ها باید تابع قانون و مقررات رسمی کشور باشند، گفت: دستگاه‌های امنیتی اگر اطلاعت خاصی از احتمال وقوع یک مسئله غیرامنیتی در کنسرت‌های موسیقی دارند با شفاف سازی مردم را قانع کنند.

پس از آنکه علی جنتی در انتقاد به سخنان سخنگوی قوه قضائیه درباره لغو کنسرت ها گفته بود که «باید در برخورد با برگزاری کنسرت‌‎ها تجدیدنظر شود؛ چراکه در صورت بروز مشکل، مسئولیت آن بر عهده وزارت فرهنگ است»، سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خود اعلام کرد که این کنسرت‌ها جنبه ضدامنیتی داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج