۳۴۴۱۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

همکاری دوباره بازیگر «پرومتئوس» با ریدلی اسکات

بازگشت نومی رپاس با دنباله جدید «بیگانه»

در حالی که پیش از این گفته شده بود شخصیت اصلی «پرومتئوس» در دنباله جدید «بیگانه» ریدلی اسکات حضور نخواهد داشت، اما نومی رپاس بازیگر ۳۶ ساله سوئدی به تازگی سر صحنه فیلمبرداری پروژه جدید اسکات در استرالیا دیده شده است.

وب‌سایت آی‌سینما: در حالی که پیش از این گفته شده بود شخصیت اصلی «پرومتئوس» در دنباله جدید «بیگانه» ریدلی اسکات حضور نخواهد داشت، اما نومی رپاس بازیگر ۳۶ ساله سوئدی به تازگی سر صحنه فیلمبرداری پروژه جدید اسکات در استرالیا دیده شده است.

رپاس که در «پرومتئوس» در نقش دکتر الیزابت شاو باستان‌شناس ظاهر شده بود، در جدیدترین پروژه سینمایی اسکات با عنوان «بیگانه: کاوننت» در کنار بازیگرانی همچون کاترین واترستن، دمیام بیچیر، دنی مک‌براید و مایکل فاسبندر جلوی دوربین می‌رود.

بازگشت نومی رپاس با دنباله جدید «بیگانه»

ایندیپندنت گزارش داده برخلاف ادعاهای قبلی اسکات مبنی‌بر حذف نقش شخصیت اصلی فیلم علمی‌-تخیلی «پرومتئوس»، نومی رپاس سر صحنه فیلمبرداری «بیگانه: کاوننت» دیده شده است. بعد از «پرومتئوس» که در سال ۲۰۱۲ روی پرده رفت، این فیلم دومین پیش‌درآمد سری فیلم‌های «بیگانه» به شمار می‌رود و در ادامه ماجراهای «پرومتئوس» روایت می‌شود.

هرچند این‌بار، کاترین واترستن ستاره فیلم «فساد ذاتی» پل تامس اندرسن بازی در نقش قهرمان اصلی فیلم اسکات را برعهده دارد؛ شخصیتی که مخاطبان فیلم‌های علمی-خیلی اسکات را حسابی غافلگیر خواهد کرد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «ریدلی اسکات با «بیگانه: کاوننت» به جهانی که در «بیگانه» خلق کرده بود بازمی‌گردد. این پروژه دومین فصل از پیش‌درآمد سری فیلم‌های «بیگانه» است که با نمایش «پرومتئوس» آغاز شده و در قالب سه‌گانه‌ای سینمایی روی پرده خواهد رفت و مستقیما در پیوند با ماجراهای فیلم اصلی «بیگانه» اسکات است که در سال ۱۹۷۹ به نمایش درآمد.»

در ادامه نیز، به جزییات خط اصلی داستان اشاره شده: «خدمه سفینه فضایی «کاوننت» که عازم سیاره‌ای دوردست در دورافتاده‌ترین بخش کهکشان شده‌اند، متوجه می‌شوند سیاره‌ای که آن را بهشتی ناشناخته می‌پنداشتند، در حقیقت دنیایی تاریک و خطرناک است که دیوید ربات انسان‌نما (با بازی فاسبندر) تنها ساکن آن سیاره و تنها بازمانده سفینه محکوم به فنای «پرومتئوس» است.»

طبق برنامه‌ریزی‌ها، «بیگانه: کاوننت» (Alien: Covenant) از ۱۴ اوت ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۹۶) توسط استودیوی «فاکس قرن بیستم» در سینماهای سراسر امریکای شمالی روی پرده می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج