adexo3
۳۴۴۲۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین تصاویر از آکورا NSX EV کانسپت

آکورا اولین تصاویر رسمی مراسم رونمایی از NSX-EV کانسپت، در پیست بین‌المللی اتومبیل‌رانی Pikes Peak International Hill Climb را منتشر کرده است.

وب سایت پدال - مهرداد فراهانی: آکورا اولین تصاویر رسمی مراسم رونمایی از NSX-EV کانسپت، در پیست بین‌المللی اتومبیل‌رانی Pikes Peak International Hill Climb را منتشر کرده است.

اولین تصاویر از آکورا NSX EV کانسپت

طراحی قسمت جلو EV کانسپت بر پایه بدنه اصلاح شده NSX انجام شده و کیت بدنه آیرودینامیک آن شامل یک جلو پنجره تهاجمی، یک دیفیوزر عقب و باله برجسته است. این خودرو همچنین به همراه یک باله عظیم در عقب، پنجره‌های سبک و رینگ‌های بسیار سبک وزن به همراه تایر‌های کارآمد میشلن وارد مسیرهای مارپیچ پایکس پیک می‌شود.

اولین تصاویر از آکورا NSX EV کانسپت

طراحی و توسعه NSX تمام الکتریکی توسط دپارتمان R&D هوندا، انجام شده است و چهار موتور الکتریکی به شکل دو واحد موتور دوقلو (TMU) قدرت را به هر محور می‌رسانند. این سیستم توسط سازنده با عنوان "مغز ترکیبی اسپرت SH-AWD" توصیف شده است و توزیع گشتاور مستقل را برای هر چهار چرخ فراهم می‌کند.

اولین تصاویر از آکورا NSX EV کانسپت

یامانو درباره آن، می‌گوید: «ما با تنظیماتی که طی چند هفته در پایکس بر روی این ماشین اعمال کردیم موفق شدیم عملکرد آن را به طور قابل توجهی بهبود دهیم. ما مفتخریم که این مراسم رونمایی را در جشن سالگرد تاسیس پایکس- رویداد مورد احترام طرفداران مسابقات اتومبیل در سراسر جهان- انجام می‌دهیم.»

این سوپراسپرت کانسپت دوستدار محیط زیست در ۲۶ ژوئن به همراه دو دستگاه NSX ویژه بهینه سازی شده، که از موتور بنزینی دو توربو V۶ قدرت می‌گیرند در تپه‌های پایکس پیک حاضر خواهد شد و در یک تایم اتک یک به دو با آن‌ها جدال خواهد کرد.

اولین تصاویر از آکورا NSX EV کانسپت

این خودروساز ژاپنی در مورد مشخصات فنی کانسپت EV جدید ادعا کرده که خروجی کل سیستم سه برابر نمونه اولیه الکتریکی است که در سال گذشته معرفی شد.

اولین تصاویر از آکورا NSX EV کانسپت

اولین تصاویر از آکورا NSX EV کانسپت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج