۳۴۴۴۶۰
۳۳ نظر
۵۰۰۳
۳۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حنانه کوچولو قربانی نیت شوم مرد همسایه

عامل قتل حنانه کوچولو نمی‌دانست درد دل با همسرش، راز جنایت او را فاش می‌کند. قاتل که نصاب ماهواره است، با نیت شیطانی دختر پنج ساله را ربوده بود.

جام جم آنلاین: عامل قتل حنانه کوچولو نمی‌دانست درد دل با همسرش، راز جنایت او را فاش می‌کند. قاتل که نصاب ماهواره است، با نیت شیطانی دختر پنج ساله را ربوده بود.

حنانه پنج ساله چهارشنبه ۲۶ خرداد امسال در شهرک ولیعصر شهرستان سنقر و کلیایی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. روز بعد ماموران جسد او را با دست و پای بسته زیر پل ورودی کمربندی جدید شهر پیدا کردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد او به قتل رسیده و چند ساعتی از مرگش می‌گذرد. همزمان با شکایت خانواده این کودک در دادسرا و پلیس آگاهی، تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری عاملان آن آغاز شد.

تحقیقات از خانواده حنانه نشان می‌داد آنها با کسی اختلاف نداشته‌اند و نمی‌دانند چه کسی فرزندشان را ربوده و کشته است.

با توجه به این که گم شدن این کودک موجی از نگرانی را میان شهروندان سنقر و کلیایی به وجود آورده بود، با دستور دادستان شهر، کارآگاهان جنایی به تحقیقات شبانه‌روزی ادامه دادند تا این‌که روز سه‌شنبه زنی سراسیمه به پلیس آگاهی مراجعه و راز جنایت هولناکی را که شوهرش علی ۳۲ ساله مرتکب شده بود، فاش کرد. این زن گفت شوهرش که نصاب ماهواره است، حنانه را که دختر همسایه‌شان بوده، به قتل رسانده است.

کارآگاهان برای بررسی ادعاهای این زن با هماهنگی قضایی ظهر سه‌شنبه به خانه متهم رفته و او را قبل از فرار دستگیر کردند.

متهم جوان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اظهارت ضد و نقیضی را مطرح و ادعا کرد اشتباهی دستگیر شده است اما در ادامه تحقیقات زمانی که متوجه شد راز این جنایت را همسرش فاش کرده، به قتل حنانه اعتراف کرد.

متهم به قتل در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: روز حادثه حنانه را دیدم که بستنی به دست در حال رفتن به سمت گل‌های پایین محله است. به او نزدیک شدم و محکم دستش را گرفتم و به بهانه این‌که می‌خواهم او را نزد دخترم ببرم، حنانه را داخل حیاط خانه بردم.

وی اضافه کرد: دخترک التماس می‌کرد رهایش کنم تا نزد پدرش برود. مدام مادر و پدرش را صدا می‌زد. قصد داشتم نیت شیطانی‌ام را عملی کنم که سر و صدایی را ازکوچه شنیدم. اهالی در جست‌و‌جوی او بودند. ترسیده بودم. نمی‌توانستم رهایش کنم؛ چون هویتم را فاش می‌کرد. ابتدا ضربه‌ای به او زدم، بعد با پارچه‌ای خفه‌اش کردم. همسر و بچه‌هایم در خانه نبودند .

وی گفت: هوا که تاریک شد، جسد دخترک را داخل نایلونی گذاشتم و با اطمینان از این که محله خلوت است و همه در جست‌و‌جوی دختر خردسال هستند، جسد را باموتورم به کنار پل بردم و آن را با دست و پای بسته، زیر پل انداختم و بازگشتم.

متهم به قتل تصریح کرد: سپس همراه اهالی به جست‌وجو پرداختم. حتی بعد از کشف جسد، در مجلس خاکسپاری این کودک هم شرکت کردم و وقتی متوجه شدم هنوز ردی از من پیدا نکرده‌اند، خیالم راحت شد. چند روز پیش ناخواسته ماجرا را برای همسرم تعریف کردم که باعث دستگیری من شد.

ابراهیم غیاثی، پدر حنانه در این باره به جام‌جم گفت: من علاوه بر این‌که با تاکسی کار می‌کنم ، مدت ۲۰ سال است در تیم باشگاهی فوتبال لیگ استان کرمانشاه فعالیت دارم. دخترم علاقه زیادی به فوتبال داشت و دوست داشتم وقتی بزرگ شد، فوتبالیست شود و برای شهر و کشورم افتخار بیاورد. اما این متهم آرزوی دخترم را به باد داد. من و خانواده‌ام می‌خواهیم مسئولان قضایی او را زودتر محاکمه کنند و در همان محله‌مان که دختر بی‌گناهم را کشته، اعدام کنند.

وی اضافه کرد: قاتل فرزندم چند بار هم کودکان خردسال دیگری را آزار و اذیت کرده بود که با شکایت چند خانواده، پلیس از آن زمان در تعقیبش بوده اما در جریان قتل فرزندم دستگیر شد.

متهم به قتل پس از اعتراف تکان‌دهنده به قتل حنانه پنج ساله، با انتقال به محل جنایت صحنه جنایت را بازسازی کرده و دیروز با هماهنگی قضایی روانه زندان شد.

علی ژیان، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی سنقروکلیایی در این باره گفت: حکم قطعی در خصوص قاتل «حنانه» در نزدیک‌ترین زمان ممکن صادر و اجرا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      خدا لعنت تون کنه،اینا رو باید آتش زد،... نظر به یه بچه 5 ساله داره

    • وطن

      متاسفانه جامعه خراب شده انسانهای گرگ صفت زیاد شدن پس ما مادرها هم نباید از فر ندانمان غفلت کنیم .این نامرد کثیف باید بمیرد کرچه لیاقت مردن را هم ندارد باید زنده زنده جلوی حیوانات وحشی گذاشته شود تا زجر کش شود.ولی پدران و مادران ما هم نباید کوتاهی کنیم خیلی باید مواظب فرزندانمان باشیم .چرا این مادر اجازه داد فرزندش تنها بیرون برود؟؟؟

    • عباس فقیه

      واقعا جای تاسف هست خداوند به پدرومادرش صبر دهد. بیچاره دختر بچه در آن لحظات

    • اميد

      چطوردلت اومد؟!باكمال وقاحت درمراسم خاكسپاري هم شركت كرده.من حاضرم شخصا اين فردرو زجركش كنم .

    • بدون نام

      درود بر همسرش .
      یک دیو و یک فرشته چطور با هم زندگی میکردن.

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه تو رو..چطور دلت اومد این جنایت رو انجام بدی؟واقعا جای نگرانی داره خشونت علیه دختر بچه ها داره افزایش پیدا میکنه..

    • بدون نام

      اعدامش کنید کثافت رو 'ی دختربچه بیگناه رو چه دلیلی داشت بدزدد و بعد اسیب برساند و با نیت شیطانی اش به قتل برساند"

    • بدون نام

      متاسفانه جامعه ما دچار هوسی
      نگران کننده شده
      پیرمردها از جوان ها بدترن
      متاهل ها از مجرد ها بدترن
      علت را نمیدانم
      ولی هر چه هست باید بررسی بشه
      و مخفی کاری نشه
      تا اتفاقی اینچنین باز نیافتاده
      یه ماه پیش بود پسر جوانه این کار رو کرد
      و خیلی زود دوباره ...
      امیدوارم این و اقعیت رو درک کنیم که هوا و هوس جزیی از زندگی ماست
      ولی مهار آن آموزش و تربیت میخواد
      ان هم نه در خفا بلکه در تمام رسانه ها

    • بدون نام

      خدالعنت کنه اینا را باید درانزارمردم آتیش بزنندتاعبرت بشه

    • بدون نام

      بقران قسم این افراد که به بچه ها هم رحم نمیکنن اعدام کمشونه اینا رو باید داد دست داعش

    • غنچه

      خدا لعنت کنه این نامرد حیف حیوان که اسمش بزاریم روی این نامرد فرزند شیطان

    • 123

      ببخشید آقایون اونایی که می گن جامعه دچار فساد شده آیا نمیدونند کسانی هستند که توسط خود خانواده هاشون بهشون تجاوز شده من یکی از قربانیان رو می شناسم که حدود 4 سال برادر بزگترش بهش تجاوز می کرده حالا با اینکه اون بزرگ شده و دارای زن و فرزند هستش بازهم تو جامعه و توفکر خودش دچار اختلالی هستش . حالا آیا خانواده برای کودکان امن است ؟

    • بدون نام

      دلیل کار این مرد چی بوده؟این که زن وبچه داشته سی و دو ساله هم که هست؟چرا باید به یه بچه پنج ساله به چشم طعمه جنسی نگاه کنه؟کارشناسان محترم کجایید؟ واقعیت اینه که باید مراکزی برای درمان بیماریها وعادات زشت اخلاقی مثل همه جای دنیا تو ایران هم باشه,ولی ما سرپوش میذاریم رو این مسایل وهمه توصیه اینه که ازدواج کنید در صورتیکه بیشتر مجرمین جنسی متاهل هستن ومردهای متاهل خطرناکتر هستن.

    • بدون نام

      بفرمایین اقاایرانی وهمسایه بودبه کودک معصوم رحم نکردوپدرومادری روتااخرعمرگریان ونالان کردخداازت نگذره الهی.پس هرلحظه نگین افغاناجنایتکارن این اقاپس به هم کشوری وهمسایه خودرحم میکردخواهشاچاپ کنید

    • محمد

      خدا لعنتش کنه، باید با زجر بکشنش، خدا به خانواده اون طفل معصوم صبر بده

    • بدون نام

      خدایا خودت به همه ما بخصوص به بچه های ما توی این دنیای الوده وپر از گناه رحم کن.

    • بدون نام

      درود بر همسر این جنایتکار که با کار خداپسندانه اش درس بزرگی داد..

    • علی

      لعنت براین نامرد،اینکه نمیشه نام انسان براوگذاشت رفتاراوبایک جانوردرنده هیچ فرقی نداره.انشاالله هرچه زودتربه سزای اعمالش برسد.خیلی خیلی جای تاسف است جگرآدم میسوزه خداوندبه بازماندگانش صبوری بده

    • مهاجر

      تا زمانی که قاتل ستایش قریشی در ملاعام اعدام نشه وضعیت همین جوری ادامه داره چون شیطان صفتان به خودشون چنین اجازه ای میدن که کودکان خردسال تجاوز کنن

    • باران

      خدا لعنتت کنه بیشرف بی وجود
      انشاءالله به زودی به سزای عمل وقیحت میرسی و درس عبرتی میشی برای همگان.

    • سعید

      خدالعنتش کنه

    • بدون نام

      یه انسان ؛؛!!!!! چقدر میتونه کثیف باشه؟!!!

    • بدون نام

      عجب زمونه ای شده به بچه ی پنج ساله هم رحم نمیکنن.خدابه خانواده شون صبربده.

    • فریبرز

      به خدا قسم آتیش. گرفتم این چه حیوانی بود والاه حیوان درنده ران باید بدنام کنیم چون اونا چنین کاری ن میکنند اگه انسان آینه من بزارم ازآنان بودن خودم واقعا متاسف ومتاثر شدم خدابه خونوادش صبر بده.

    • سجاد

      واقعا تو این شب
      عزیز از خدا میخوام نسل این نامرد را از نعمت های خود دور کند حیف اعدام کاش میشد این حیوان را بندازی تو قفس آتشش بزنند واقعا عرش به لرزه میاد با این کار نانجیبانه عجب صبری خدا دارد.

    • بدون نام

      واقعا حیفه اسم حیوان روش بزاری چطور خانواده اش با این باطل زندگی کردن باید در حمان محله عدام بشه البته سنگ بارانش کنید خیلی خوب است باید زجر کش بشهکثافت اشقال وحشی

    • بدون نام

      وای آخه با بچه پنج ساله؟! چقدر این آدمها کثیف و بیمارند.

    • مینا

      این شیطان صفت با داشتن زن و بچه چطور میتونه به یه بچه 6 ساله نظر کثیف داشته با شه اینا خیلی کثافت هستن خدایا فقط خودت نسل شون رو از رو زمین بردار

    • بدون نام

      اول شلاق بعد اعدام

    • ندا

      خدا ازشون نگذره مردم انقدر .... شدند.اون از ستایش بیچاره اینم از این بچه...

    • الهه

      خدا لعنت کنه چجوری دلت امد این کارو کنی
      سزای این کار فقط مرگه

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه کثافت وحشی،اسم حیوان براشون زیاده،خیلی سخته خیلی،جگر ادم میسوزه،خدا کجایی؟

    • چاوش

      عدم ایمان واعتقاد قوی آنهم دراغلب انسانهاوبخصوص؛نسل جوونمون٬چنین حوادثی رو درپی داره‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج