adexo3
۳۴۴۴۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی

در روزهای نسبتا سرد سینماها فیلم‌های کمدی از اجتماعی در گیشه سبقت گرفتند.

خبرگزاری صبا: طرح ویژه اکران از افطار تا سحر امسال با استقبال خیلی خوب مخاطبان سینما رو به رو نشده است، درحالی که در نوبت اول اکران نوروز گاهی در یک روز سینماها یک میلیارد تومان بلیت می‌فروختند اما این روزها گاهی مجموع فروش یک روز به ۵۰۰ میلیون تومان هم نمی رسد، در این بازار نسبتاً کساد، فیلم های کمدی فروش بهتری نسبت به دیگر فیلم ها دارند.

فیلم سینمایی «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی در ۱۴ روز اکران در ۲۸ سینمای تهران و ۲۰ سینمای شهرستان‌ها توانسته است به ترتیب ۱میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان در تهران و ۴۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها بفروشد.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز در ۱۴ روز و ۲۳ سینما در تهران و ۲۰ سینما در شهرستان‌ها توانسته است به ترتیب به فروش ۳۵۰ میلیون و ۸۰ میلیون تومان برسد.

فیلم سینمایی «رسوایی۲» به کارگردانی مسعود ده نمکی پس از ۴۹ روز اکران در ۱۴سینمای تهران و ۴۰ سینمای شهرستان‌ها توانسته است به ترتیب ۱میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان و ۱میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بفروشد.

فیلم سینمایی «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیر شهاب رضویان نیز پس از ۴۹ روز نمایش در ۱۰سینمای تهران و ۱۸ سینمای شهرستان‌ها به ترتیب ۱میلیارد و ۱۰۰ میلیون و ۲۳۰میلیون تومان فروخته است.

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی بعد از ۹۸ روز نمایش در ۲۰ سینمای تهران و ۳۵سینمای شهرستان ها به ترتیب فروش ۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون و ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان داشته است.

فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا هم در ۹۸ روز نمایش در ۷ سینمای تهران و ۱۳سینمای شهرستان‌ها به ترتیب ۴میلیارد و ۵۵۰ میلیون و ۲میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروخته است.

از امروز فیلم «دختر» به کارگردانی سیدرضا میر کریمی به چرخه اکران اضافه می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج