۳۴۵۰۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هنگام خرید خودرو حواستان به این نکته باشد

خریداران هنگام خرید خودروهای داخلی و خارجی قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان را با نرخ‌های رسمی درج شده بر روی سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۴ تطابق دهند.

خبرگزاری ایسنا: خریداران هنگام خرید خودروهای داخلی و خارجی قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان را با نرخ‌های رسمی درج شده بر روی سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۴ تطابق دهند.

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرده که نرخ‌های درج شده بر روی سامانه ۱۲۴ قیمت فروش خودرو به مصرف‌کننده بوده و هرگونه اضافه دریافتی نسبت به آن تخلف محسوب می‌شود.

سیدجواد تقوی در پاسخ به این که برخی از نمایندگی‌های فروش برخی خودروهای داخلی و خارجی قیمت‌های مختلفی را برای فروش خودرو پیشنهاد می‌کنند، اظهار کرد: نرخ تمام خودروهای داخلی و وارداتی بر روی سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۴ (www.۱۲۴.ir) درج شده و هرگونه مغایرت از آن تخلف محسوب می‌شود.

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به این که آیا قیمت‌های سامانه ۱۲۴ قیمت نهایی مصرف‌کننده بوده و یا آن که هزینه‌هایی چون مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و غیره به آن‌ اضافه می‌شود، تاکید کرد: نرخ‌های درج شده برروی سامانه ۱۲۴ قیمت فروش خودرو به مصرف‌کننده بوده و تمام هزینه‌های یاد شده در دل این قیمت دیده شده است بنابراین هرگونه اضافه دریافتی نسبت به این قیمت‌ها با هر عنوانی که صورت گیرد، تخلف است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ق

      یه جایی رو معرفی کنین با این قیمت بخریم! تو این سایت نوشته 206 تیپ 2 15 تومن!!!خنده داره واقعا! کمتر از 27 تومن پیدا نمیشه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج