۳۴۵۰۲۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بیتل‌ها سپتامبر به سینماها می‌آیند

مستند گروه بیتل‌ها با عنوان «هشت روز یک هفته» سپتامبر به نمایش درمی‌آید.

روزنامه بانی فیلم: مستند گروه بیتل‌ها با عنوان «هشت روز یک هفته» سپتامبر به نمایش درمی‌آید.

به نقل از ورایتی، مستند ران هاوارد که درباره سال‌های اولیه فعالیت گروه بیتلز است، ۱۶ سپتامبر در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

بیتل‌ها سپتامبر به سینماها می‌آیند

این فیلم با عنوان «بیتلز: هشت روز یک هفته- سال‌های برگزاری تور» ساخته شده و نخستین فیلم بلندی است که به طور انحصاری برای مشترکین شبکه هولو نیز در یک روز به نمایش درمی‌آید.

این فیلم، کاملا منحصربه فرد است و با همکاری کامل پل مک‌کارتنی، رینگو استار، یوکو اونو بیوه جان لنون و اولیویا هریسون بیوه جورج هریسون ساخته شده است.

حقوق پخش این فیلم برای کشورهای بریتانیا، فرانسه، آلمان، استرالیا و نیوزیلند به فروش رسیده و تهیه کنندگان آن ماه پیش در جشنواره کن شروع به فروش امتیاز فیلم خود کرده بودند.

این فیلم بر مبنای بخش نخست فعالیت گروه بیتلز بین سال‌های ۱۹۶۲ و ۱۹۶۶ ساخته شده و به کشف این می‌پردازد که چطور جان لنون، پل مک‌کارتنی، جورج هریسون و رینگو استار شروع به کار با یکدیگر کردند. عنوان این فیلم نیز از نام یکی از ترانه‌های سینگل (تک آهنگ) گروه در سال ۱۹۶۴ که بسیار پرفروش شد، انتخاب شده است.

حضور گروه بیتلز در سال ۱۹۶۴ در «شوی اد سالیوان» باعث شهرت عظیم آنها در میان مردم شد و وقتی گروه آنها برگزاری کنسرت در تورهای خود را متوقف کردند، دیدند ۱۶۶ کنسرت در ۱۵ کشور و ۹۰ شهر برگزار کرده‌اند.

در این فیلم بررسی فعالیت‌های درونی گروه، استعداد منحصر به فرد موسیقایی آنها، و شخصیت مکمل آنها بررسی شده و اجراهای آنها از کلوب «کاورن» (غار) در لیورپول تا آخرین کنسرت‌شان در کاندلستیک پارک سانفرانسیسکو در سال ۱۹۶۶ مورد توجه قرار گرفته است. «بیتلز: هشت روز یک هفته- سال‌های برگزاری تور» اولین فیلمی است که از سوی موسسه فیلم مستند هولو تهیه شده است.

دو سال پیش ساخت این فیلم برعهده ران هاوارد افتاد و او که پس از ساخت مستند «ساخت آمریکا» درباره جی زی، خواننده معروف آمریکایی دومین تجربه مستند خود را پشت سر گذاشته از تاثیر غیرقابل انکاری که این گروه بر فرهنگ عامه و تجربه انسانی داشتند، سخن گفته است.

«بیتلز» از تاثیرگذارترین و مشهورترین گروه‌های موسیقی قرن بیستم بودند و تنها در بریتانیا بیش از ‌۴۰ تک‌آهنگ و آلبوم به بازار ارایه کردند. انجمن صنعت ضبط آمریکا، «بیتلز» را پرفروش‌ترین گروه موسیقی تمام دوران در آمریکا اعلام کرده است.

این فیلم ۱۵ سپتامبر در لندن و دیگر نقاط بریتانیا، فرانسه و آلمان راهی سینماها می‌شود و یک روز بعد یعنی ۱۶ سپتامبر در آمریکا، استرالیا و نیوزیلند به نمایش درمی‌آید و ۲۲ سپتامبر در ژاپن راهی سینماها می‌شود.

تدوین این فیلم را پل کراود و نویسندگی آن را مارک مونرو برعهده داشته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج