۳۴۵۳۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۱۰۰ میلیون تماس صوتی روزانه با واتس اپ

قابلیت تماس صوتی واتس اپ در سال گذشته به کاربران این سرویس عرضه شد و با توجه به اینکه واتس اپ در ارایه چنین قابلیتی کمی دیر کرده بود، کاربران وقت را هدر نداده و سریعاً به استفاده از آن پرداختند.

وب سایت تک شات - ساناز عظیمی: قابلیت تماس صوتی واتس اپ در سال گذشته به کاربران این سرویس عرضه شد و با توجه به اینکه واتس اپ در ارایه چنین قابلیتی کمی دیر کرده بود، کاربران وقت را هدر نداده و سریعاً به استفاده از آن پرداختند. براساس آمارهای رسمی پست شده در وبلاگ واتس اپ، کاربران این سرویس روزانه ۱۰۰ میلیون تماس صوتی برقرار می کنند که در نوع خود بی نظیر است.

100 میلیون تماس صوتی روزانه با واتس اپ

کمی پیش باخبر شدیم که واتس اپ با اضافه شدن قابلیت های جدید زیادی بروزرسانی خواهد شد و اکنون شاهد دستیابی به یک موفقیت دیگر برای این اپلیکیشن محبوب پیام رسان هستیم.

به گفته واتس اپ: «بیش از یک سال است که کاربران از قابلیت تماس صوتی این سرویس استفاده می کنند تا با دوستان و اعضای خانواده خود در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنند و از حال یکدیگر باخبر شوند. این تماس های صوتی به هنگام تماس با افراد ساکن سایر کشورها بسیار کاربردی هستند چرا که ارسال پیام نمی تواند به تنهایی جوابگوی این نیاز گسترده کاربران باشد. امروز، بیش از 100 میلیون تماس صوتی روزانه در واتس اپ برقرار می شود و این یعنی بیش از 1100 تماس در ثانیه! ما خرسندیم که بسیاری از کاربران این قابلیت را بسیار کاربردی می دانند و تمام تلاش ما در ماه های آینده، بهتر کردن این قابلیت است.»

همانطور که گفتیم واتس اپ کمی از رقیبان خود عقب ماند و قابلیت تماس صوتی را دیرتر به کاربران ارایه کرد. پیش از این سایر اپلیکیشن های پیام رسان مانند لاین، اسکایپ و وایبر به این قابلیت تجهیز شده بودند اما به نظر می رسد که تعداد وسیع کاربران واتس اپ توانست به موفقیت سریع این قابلیت در این اپلیکیشن کمک کند. در آخرین شایعات واتس اپ شنیدیم که این سرویس برای اضافه کردن قابلیت تماس ویدیویی نیز برنامه ریزی کرده است اما تا این لحظه چنین قابلیتی به کاربران عرضه نشده است. در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این قابلیت نیز موفقیتی مشابه موفقیت قابلیت تماس صوتی به دست خواهد آورد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج