۳۴۵۵۶۳
۲۱ نظر
۵۰۰۶
۲۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بازداشت عاملان تجمع اخیر دهه هفتادی‌ ها

دو جوان ۱۹ و ۲۰ ساله که با بالا بردن تعداد اعضای یک کانال تلگرامی در مشهد، افرادی را به تجمع مقابل یک مرکز تجاری دعوت کرده بودند با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند.

روزنامه خراسان: دو جوان ۱۹ و ۲۰ ساله که با بالا بردن تعداد اعضای یک کانال تلگرامی در مشهد، افرادی را به تجمع مقابل یک مرکز تجاری دعوت کرده بودند با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند.

معاون دادستان مشهد روز گذشته با بیان این مطلب گفت: در پی تجمعی که روز پنجشنبه گذشته به دعوت برخی افراد در فضای مجازی مقابل یک مرکز تجاری در مشهد صورت گرفت، عده ای در محل قرار تجمع کردند.

قاضی حیدری افزود: اگرچه تجمع این افراد در ذات خود هیچ مشکلی نداشت اما وقتی تجمع آنان موجب ایجاد مشکلات ترافیکی و سلب آسایش مردم شد، پلیس نیز به ناچار آنان را متفرق کرد. وی با اشاره به این که هر موضوع اجتماعی نباید به گونه ای مطرح شود که اخلال در نظم عمومی را به همراه داشته باشد، خاطرنشان کرد: بررسی های پلیس در همان دقایق اولیه نشان داد که افرادی در شبکه های اجتماعی اعضا و دوستانشان را به تجمع مقابل یک مرکز تجاری در بولوار جانباز مشهد دعوت کرده اند، در حالی که اقدام آن ها در این مکان موجب بروز مشکلات زیادی برای شهروندان شده بود به همین خاطر دستور شناسایی عامل یا عاملان دعوت به تجمع مذکور صادر شد و ماموران انتظامی طی چند ساعت موفق شدند ۲ جوان ۱۹ و ۲۰ ساله که عامل اصلی تجمع تلگرامی بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

قاضی «حیدری» تصریح کرد: افرادی که در محل تجمع به اخطارهای قانونی پلیس توجه نکرده و بازداشت شده بودند نیز پس از ابراز ندامت از اقدام خلاف قانون خود آزاد شدند اما ۲ عامل اصلی این تجمع برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفتند.

سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی مشهد همچنین با اشاره به اعتراف ۲ متهم دستگیر شده نیز گفت: این ۲ جوان مدعی هستند به خاطر غرور کاذب و بالا بردن اعضای کانال تلگرامی دست به این اقدام زده اند. معاون دادستان مشهد گفت: متهمان می گویند وقتی تجمع برخی شهروندان تهرانی مقابل یک مرکز تجاری رخ داد افرادی در شبکه های اجتماعی عنوان کردند که مشهدی ها «بی جربزه» هستند و ما هم برای آن که به تهرانی ها اثبات کنیم ما هم می توانیم از این کارها بکنیم اقدام به دعوت از اعضای شبکه های اجتماعی کردیم.

از سوی دیگر هم می خواستیم اعضای کانال تلگرامی خودمان را بالا ببریم که بتوانیم آن را بفروشیم و از این راه کسب درآمد کنیم!

این مقام قضایی اضافه کرد: بررسی های بیشتر درباره ادعاهای ۲ متهم همچنان ادامه دارد اما طبق تحقیقات انجام شده، ۲ متهم مذکور تنها به خاطر یک غرور کاذب اقدام به این کار کرده اند در حالی که عمل آن ها موجب اخلال در نظم عمومی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دستگیر؟؟؟

    • ژکس

      خوب یه فکر برای اوقات فراقت این جونا کنید ، ....!!! البته من خودم دهه 60 م

      پاسخ ها

      • علي 17

        دوست عزيز، بيا فكر كنيم الات شما شهردار لندن هستيد و ميخوايد براي اوقات فراغت جوانان راهكاري بدين
        اون راهكار چي خواهد بود؟

      • بدون نام

        به علی 17
        دمت گرم داداش!

    • سین میم

      2 متهم دستگیر شده?!
      بیچاره ها

    • دهه هفتاد

      خب شما الان به عمق قضیه پی ببر دوست من
      میخواسته اعضای کانالشو بیشتر کنه و با ابن کارش میتونسته تبلیغات گرون تری توی کانالش بزاره و پول در بیاره این یعنی ذهن خلاق اقتصادی که دهه شصتیای ما هنوز تو خیابون دنبال کارن

    • hssn

      فقط اعدام...

      پاسخ ها

      • user

        چه بیمزه و لوس شده این لغت و بکار برنده هاش

    • دخترک

      اوفففف حالا مگه چه کردن بدبختا؟ ...

    • مشهدی

      واقعا مسئولین باید یه فکری بکنند یعنی چی ....
      حالا چون چندتا بچه خاستن یه تفریحی کنند شدن مجرم

    • amin

      دستگیر ؟...
      :)))

    • sahar

      دستگیر؟ متهم؟ :))
      حرفی ندارم اصلا

    • بدون نام

      بخاطر اخلال در نظم عمومی از برخی حقوق اجتماعی بطور موقت برخوردار نخواهند بود و البته میتونن با همون کانال خودشون کارهای خوبی هم انجام بدن
      که این میتونه خیلی خوب باشه
      البته این مزیت کانال فک نکنم به فکرشون بیاد

    • جعفر نبیلی

      باسلام به برادران گرامی باتوجه به این که چند وقت به دلایل خاصی از حضور در شب.ه های برترین ها دوری جستم میدانم دلتنگ شدید ممنون از مهر شما
      به نظر بنده باید حداق به حبس 2-6 سال تعذیری بدون تبصره محکوم بشوند چراکه این عمل موجب اغتشاش و اذهان عمومی به سمتی نشیب میکند که نباید ...

    • بدون نام

      جمع بشن مرکز خرید کجاش جرمه!

    • بدون نام

      یورونیوز امروز فستیوال رنگ بازی جوونا در اوکراین رو نشون میداد چقدر شاد خوشحال بودن یاد اب بازی و جمع شدن جوونای افسرده خودمون افتادم ! این همه سختگیری با این موضوع کوچک نیاز و لزومی داره واقعا ؟

    • کوروش

      آیا بهتر نبود پلیس با حضور خود و همراهی این جوانان در این گردهمائی به منظور برقراری نظم وانضباط به انان اطمینان میداد که پلیس ایران که از خانواده همین جوانان است فقط و فقط در فکر سلامت جامعه میباشد

    • بدون نام

      چیزی که بیشتربه چشم میادسن این این نوجواناست؛متهمان!!!!!!!مگه قتل انجام دادن!!!!

    • بدون نام

      بابا مزاحمته تو پروما وسط شهر.مشهد.راه ماشینا.چرا بعضیا روشن فکر شدن نمیدونم

    • بدون نام

      اعدام

    • بی نام

      آقای جعفر نبیلی شما کلا بیماری.جدا برو دکتر. جمع شدن که شدن خواستن تفریح کنن. مگه تو شهرهای ایران به جز رستوران رفتن و دور دور کردن چه تفریح سالم دیگه ای برای جوونا وجود داره؟کسی که اینا رو نمیخواد باید بره مواد بکشه. منظورم هم از تفریح تفریحات دسته جمعی و اجتماعی بود وگرنه کتاب خوندن هم هست ولی آدم که نمیتونه همش کتاب بخونه و با مردم ارتباط نداشته باشه(که البته کسی کتاب نمیخونه اصلا)خلاصه که حق داشتند برن بیرون و با آدم های جدبد آشنا شوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج