۳۴۶۱۶۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش وزیر راه به ماجرای «باب اسفنجی»

رئیس اتاق بازرگانی ایران، هفته گذشته در کانال شخصی خود در تلگرام با انتقاد شدید از مسائل و ناهماهنگی‌هایی که در پرواز اخیرش از تهران به کرمان در فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان بابسته شدن در هواپیما، شیفت پرسنل برج مراقبت تغییر کرد و مسوول جدید تاکید داشت که باید از مسیر عقب به سمت باند حرکت کنید.

روزنامه دنیای اقتصاد: رئیس اتاق بازرگانی ایران، هفته گذشته در کانال شخصی خود در تلگرام با انتقاد شدید از مسائل و ناهماهنگی‌هایی که در پرواز اخیرش از تهران به کرمان در فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان بابسته شدن در هواپیما، شیفت پرسنل برج مراقبت تغییر کرد و مسوول جدید تاکید داشت که باید از مسیر عقب به سمت باند حرکت کنید و چون پشت هواپیمای شما هواپیمای دیگری قرار دارد، باید منتظر بمانید تا هواپیما جابه جا شود.

خلبان گفت هرچه اصرار کردم که امکان حرکت از مسیر مقابل وجود دارد و شیفت قبلی برج مراقبت هم آن را تایید کرده، مورد قبول ایشان واقع نشد. محسن جلال‌پور با کنایه‌ای طنزآمیز در این باره نوشت: «اینجا یک نفر کارش را درست انجام نداده. می‌دانم اگر آن یک نفر در هر فرودگاهی غیر از فرودگاه مهرآباد چنین خطایی می‌کرد، پرونده‌اش را می‌گذاشتند زیر بغلش و می‌گفتند به خانه‌ات برو و کارتون باب اسفنجی ببین.»

البته ماجرای «باب اسفنجی و برج مراقبت» واکنش‌ وزیر راه و شهرسازی را هم به دنبال داشت. جلال پور در کانال تلگرامی خود نوشت: بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردم «باب اسفنجی و برج مراقبت» واکنش به همراه داشت و انبوهی پیام در واکنش به این ماجرا دریافت کردم.

به‌طوری که عباس آخوندی به آن نوشته واکنش نشان داد وگفت: پس از خواندن متن، بلافاصله با معاون خود صحبت کردم و خواستار توضیح شدم. آخوندی این را هم گفت که بی‌مسوولیتی هیچ فردی قابل پذیرش نیست و کمبود امکانات هم نباید باعث شود که مردم به زحمت بیفتند و وقت آنها تلف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ باب اسفنجی رو خوب اومد

    • بدون نام

      نتیجه و آخر کار:
      یک پاداش هنگفت به یکی.
      اخه هواپیمایی هم از سازمانهای حقوق خاص میگیرن. منتظر بهانه ان که پول بردارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج