۳۴۶۴۳۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آغاز فیلمبرداری «نهنگ عنبر» در ساری

رضا ناجی بازیگر سینما با اعلام اینکه نقش پررنگی در دومین قسمت « نهنگ عنبر( سلکشن رویا» دارد از آغاز فیلمبرداری آن در روزهای اینده خبر داد.

خبرگزاری برنا: رضا ناجی بازیگر سینما با اعلام اینکه نقش پررنگی در دومین قسمت « نهنگ عنبر( سلکشن رویا» دارد از آغاز فیلمبرداری آن در روزهای اینده خبر داد.

آغاز فیلمبرداری «نهنگ عنبر» در ساری

رضا ناجی بازیگر فیلم سینمایی«نهنگ عنبر» با اعلام اینکه ظرف یک هفته آینده فیلمبرداری قسمت دوم این اثر سینمایی آغاز خواهد شد، گفت: در حال حاضر گروه سازنده" نهنگ عنبر سلکشن رویا" در شهر ساری مشغول انتخاب لوکیشن‌های این اثر سینمایی هستند، زیرا بخشی از جریان روایی قسمت دوم این فیلم در این شهر فیلمبرداری خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در قسمت دوم این اثر شاهد ازدواج ارژنگ و رویا خواهیم بود، گفت: نقش من در قسمت دوم هم مانند قسمت نخست پررنگ است، امیدوارم اتفاق‌های که در ارتباط با قسمت نخست این اثر رخ داده است، دوباره تکرار نشود. چرا که سکانس های دادگاه، ورود به عرصه روزنامه نگاری به همراه رقص‌های مراسم ازدواج من حذف شد به طوری که اصلا چهره همسر من در فیلم دیده نشد. در هر صورت امیدوارم قست دوم نهنگ عنبر با ممیزی توسط شورای صنفی مواجه نشود.

آخرین اثر سینمایی سامان مقدم سال گذشته پیش از ۷۰ روز به روی پرده سینماها قرار گرفت که با استقبال خیلی خوب مخاطبان مواجه شد به طوری که این اثر بعداز فیلم سینمایی "محمد رسول الله" دومین فیلم سینمایی پرفروش سال گذشته به حساب آمد که نزدیک به هشت میلیارد تومان در گیشه بدست آورد.

رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی، نادر سلیمانی، امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، امید روحانی و... از جمله بازیگرانی بودند که در "نهنگ عنبر" نقش آفرینی کرده بودند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دخترک

      کجای ساری :((((

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج