۳۴۶۹۸۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ژوله هم بازیگر تئاتر شد

عرصه تئاتر در سالهای اخیر فرصتی برای عرض اندام چهره های مختلف سینمایی شده است و اغلب بازیگران سینما برای آن که بگویند کم از بازیگران تئاتر ندارند در سالهای اخیر حضور روی صحنه تئاتر را تجربه کرده اند با این حال سختیهای اجراهای زنده روی صحنه باعث شده حضورشان بیشتر از یک یا دو کار به طول نینجامد.

وب‌سایت سینما ژورنال: عرصه تئاتر در سالهای اخیر فرصتی برای عرض اندام چهره های مختلف سینمایی شده است و اغلب بازیگران سینما برای آن که بگویند کم از بازیگران تئاتر ندارند در سالهای اخیر حضور روی صحنه تئاتر را تجربه کرده اند با این حال سختیهای اجراهای زنده روی صحنه باعث شده حضورشان بیشتر از یک یا دو کار به طول نینجامد.

ژوله هم بازیگر تئاتر شد

جدا از بازیگران سینما حالا پای نویسنده ای به نام امیرمهدی ژوله هم به تئاتر باز شده است! این نویسنده که اغلب موفقیتهای کاری اش در همکاری با پیمان قاسم خانی رقم خورده و به طور مستقل نتوانسته نویسنده ای موفق نشان دهد بعد از اعتماد به نفسی که با حضور در مسابقه استندآپ کمدین "خندوانه" پیدا کرد به عنوان بازیگر به مجموعه "دورهمی" پیوست.

ایفای نقش ژوله در "دورهمی" چنان که باید مورد توجه قرار نگرفت و در نهایت و با جدایی مهراب قاسم خانی او نیز از ادامه حضور در این برنامه کناره گیری کرد.

به اشتراک بازیگر "دردسرهای عظیم"

حالا اما ژوله به عنوان بازیگر در تئاتری با عنوان "دوباره اون آهنگ رو بزن سَم" ایفای نقش خواهد کرد. "دوباره اون آهنگ رو بزن سَم" نام نمایشی است به نویسندگی وودی آلن و کارگردانی داود بنی اردلان که برای اولین بار در ایران از ٢٢ تیرماه در تالار حافظ به روی صحنه می رود.

به جز ژوله، الناز حبیبی بازیگری که تنها نقش قابل تأملش در سریال "دردسرهای عظیم" برزو نیک نژاد بوده هم در این نمایش ایفای نقش خواهد کرد.

پژمان جمشیدی، اندریا نوشاد و بهاره رهنما دیگر بازیگران "دوباره اون آهنگ رو بزن سَم" هستند.

این نمایش درباره ی آلن منتقد سینما ست که به همفری بوگارت بازیگر شناخته شده ی سینما علاقه مند است به شکلی که در طول این نمایش افکار آلن را با صدای هم فری بوگارت می شنویم …

کدام بازیگر برآمده از فراخوان است؟

نکته جالب درباره این تئاتر آن است که پیشتر فراخوانی اعلام شد برای انتخاب بازیگر اصلی این نمایش اما حالا و با اعلام نام بازیگران نمایش این پرسش پیش می‌آید که آیا بازیگرانی نظیر ژوله از طریق فراخوان انتخاب شده‌اند؟

سایر عوامل گروه عبارتند از:

نویسنده: وودی آلن، مترجم: محمدرضا اوزار، طراح و کارگردان: داود بنی اردلان، مجری صحنه: سعید غفاری، طراح لباس: مریم آقائی، مدیر تولید: نیما محبی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: لیلا جعفری، مشاور رسانه ای: غزال نوروزی و مدیر تبلیغات و روابط عمومی: علی ژیان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ژوله

      من خود ژوله هستم. من امیدوارم ایفای نقش مرا بپزیرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج