۳۴۷۳۶۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سوزوکی‌بالنو به جای کیزاشی می‌آید +عکس

سوزوکی چند سالی می‌شود به‌واسطه مونتاژ محصول شاسی‌بلند خود به نام «گرند ویتارا» با ایران خودرو همکاری دارد و این در شرایطی است که پس از تشدید تحریم‌ها ارتباطش با آبی‌های جاده مخصوص را محدود کرد.

وب سایت خودروبانک: سوزوکی چند سالی می‌شود به‌واسطه مونتاژ محصول شاسی‌بلند خود به نام «گرند ویتارا» با ایران خودرو همکاری دارد و این در شرایطی است که پس از تشدید تحریم‌ها ارتباطش با آبی‌های جاده مخصوص را محدود کرد.

سوزوکی‌بالنو به جای کیزاشی می‌آید +عکس

به نقل از دنیای اقتصاد، به جز ویتارا، محصولی دیگر به نام «کیزاشی» نیز از این شرکت ژاپنی (توسط ایران خودرو) راهی بازار ایران شد که البته به دلایلی از جمله قیمت بالا، توفیق چندانی نصیب آن نشد. حالا اما با توجه به لغو تحریم‌ها، ایران خودرو و سوزوکی قصد توسعه همکاری خود با یکدیگر را دارند و قرار است طی سال آینده، چند محصول جدید این شرکت ژاپنی راهی کشور شود. به گفته ایران خودرویی‌ها، از قبل قرار بوده سه محصول سوزوکی به نام‌های «سوئیفت»، «سیاز» و «سلریو» راهی ایران شوند و حالا طبق تصمیمات جدید، مدل «بالنو» نیز به این جمع اضافه خواهد شد.

سوزوکی‌بالنو به جای کیزاشی می‌آید +عکس

آن طور که هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران خودرو در گفت‌و‌گو با «دنیای‌اقتصاد» عنوان کرد، بالنو در اصل قرار است جانشین کیزاشی شود. وی همچنین تاکید کرد که محصولات جدید سوزوکی همگی از سال آینده راهی ایران خواهند شد، با این حال هنوز تصمیمی در مورد محل تولید آنها گرفته نشده است. این احتمال وجود دارد که تولید برخی از این چهار محصول، در سایت مرکزی ایران خودرو و برخی دیگر نیز در سایت خراسان این شرکت انجام شود.سایت خراسان هم‌اکنون سوزوکی گرندویتارا را مونتاژ می‌کند و قرار است تمام محصولات شاسی‌بلند موردنظر ایران خودرو، در این سایت تولید یا مونتاژ شود.

سوزوکی‌بالنو به جای کیزاشی می‌آید +عکس

جزییات فنی این محصولات سوزوکی برای بازار ایران هنوز روشن نیست اما به طور کلی هر چهار مدل سوئیفت، سیاز،سلریو و بالنو با موتورهای کم حجم کمتر از 1.6 لیتری در بازار های مختلف عرضه می شوند و بعید است بالنو بتواند از نظر عملکردی به جایگزین شایسته ای برای کیزاشی تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج