adexo3
۳۴۷۸۸۹
۱ نظر
۵۷۰۹
۱ نظر
۵۷۰۹
پ

سری سوم «دودکش» ساخته می شود؟

بازیگر سریال «پادری» گفت: همیشه برای تولید سری دوم سریال «دودکش» مشتاق بودم و از جمله افرادی بودم که دوست داشتم «دودکش» همچنان تولید شود و الان هم دوست دارم تا فصل‌های بعدی این سریال تولید شود.

خبرگزاری فارس: بازیگر سریال «پادری» گفت: همیشه برای تولید سری دوم سریال «دودکش» مشتاق بودم و از جمله افرادی بودم که دوست داشتم «دودکش» همچنان تولید شود و الان هم دوست دارم تا فصل‌های بعدی این سریال تولید شود.

سری سوم «دودکش» ساخته می شود؟

«نگار عابدی» بازیگر نقش «افروز» در سریال «پادری» گفت: «پادری» ادامه «دودکش» است منتهی با این تفاوت که خانواده در شرایط خاصی قرار می‌گیرند که داستان هم بر همان اساس پیش می‌رود.

وی ادامه داد:‌ شاید تنها تفاوت شخصیت «افروز» در قیاس با «دودکش» این است که در «پادری» باردار هستم، اما کودکم به دنیا نمی‌آید و تولدش به سری سوم موکول می‌شود.

این بازیگر درباره ادامه دار شدن سریال «پادری» گفت: همیشه برای تولید سری دوم این سریال مشتاق بودم و از جمله افرادی بودم که دوست داشتم «دودکش» همچنان تولید شود و الان هم درباره تولید سری سه این سریال چنین نظری دارم. در همه نقاط دنیا از تولید فصل‌های دوم و سوم سریال‌هایی که مورد توجه قرار گرفته است، استقبال کرده و سازندگان با خلق موقعیتی دراماتیک، مسائل به روز جامعه که مردم در همان برهه با آن درگیر هستند را در قالبی که آنها دوست دارند، در می‌آورند، به مردم ارائه داده و یا با آنها همدردی کرده و راهکارهایی را ارائه می‌کنند.

عابدی درباره تغییر نویسنده سریال «پادری» نیز گفت:‌ اتفاقا این موضوع آنقدر مهم بود که آقای نریمانی (نویسنده «پادری») را نیز نگران می‌کرد، اما تمامی شخصیت‌ها آنقدر خوب و شسته و رفته در خلال داستان چیده و پرداخته شده بودند که هیچ خلآئی حس نمی‌شد. از طرفی به این دلیل که سه سال از قصه «دودکش» فاصله گرفتیم و قصه «پادری» دقیقا سه سال بعد از «دودکش» آغاز می‌شود، انگار که تغییر موقعیت‌ها که ایده نویسنده جدید است، کاملا پذیرفتنی است چراکه مخاطب فکر می‌کند تفاوت فضا به دلیل همین زمان سه ساله است.

سری سوم «دودکش» ساخته می شود؟

بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» درباره تکه کلام‌های جدید در سریال «پادری» نیز بیان داشت: بخشی از همان تکه کلام‌های قدیمی استفاده شده و بخشی نیز حاصل خلاقیت بازیگران است. شخصیت پردازی‌های «پادری» کاملا درست صورت گرفته است، طوریکه اصلا حس نمی‌شود این آدم‌ها تغییر کرده‌اند، حتی تکه کلام‌ها و روابط‌ افراد نیز مثل سابق است.

بازیگر سریال «شمعدونی» درباره بازی در ژانر طنز و علاقه‌اش به فضای کمدی گفت:‌ من در حیطه تئاتر در اغلب ژانرها بازی کرده‌ام، اما در تلویزیون در کنار سریال‌های طنزی که ایفا کردم، سریال «تعبیر وارونه یک رویا» تنها اثری بود که نقش بسیار جدی و تلخی را در آن به عهده داشتم که اتفاقا خیلی خوب هم دیده شد. در کل جزو بازیگرانی هستم که هر دو ژانر را بسیار دوست دارم، اما تمایل خودم بیشتر به سمت درام است. اما به این معنی نیست که در هر کار طنزی بازی کنم، چراکه معتقدم تولید یک کار طنز بسیار سخت است و کار هر فردی نیست. به کمدیِ خوب علاقه دارم، اما در درجه اول درام را می‌پسندم و دوست دارم تا نقش جدی بازی کنم.

وی با اشاره به فعالیت‌هایش در حوزه‌های دیگر نیز بیان داشت: سال گذشته بیشتر مشغول بازی در تئاتر بودم که ۴ نمایش نیز بازی کردم. آنقدر به حوزه تئاتر علاقه دارم که هر چقدر هم زمانم را برای حضور در این حیطه بگذارم باز هم خسته نمی‌شوم و معتقدم اگر تئاتر خوبی را روی صحنه ببریم که خوب هم اجرا شود، ابه طور قطع مخاطب خود را پیدا خواهد کرد و سالن‌ها را نیز پُر می‌کند. البته این را هم نادیده نمی‌گیرم که تئاتر مخاطب محدودتری نسبت به کارهای تصویری دارد. اما در کل ترجیح می‌دهم بیشتر در حوزه تئاتر کار کنم و در کنار آن اگر در کارهای تصویری پیشنهاد خوبی بود قبول کنم.

سریال «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی هر شب ماه رمضان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما بروی آنتن می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      سلام
      کی پخش میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج