adexo3
۳۴۸۱۳۳
۱۱ نظر
۵۰۰۹
۱۱ نظر
۵۰۰۹
پ

یونسی: نزدیکان‌ دولت فیش‌ نجومی ندارند

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی با بیان اینکه از نزدیکان دولت کسی فیش نجومی دریافت نمی‌کند، گفت: چنین دریافت‌هایی به بنگاه‌های اقتصادی برمی‌گردد که با دولت فاصله زیادی دارند.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی در، در پاسخ به سوالی پیرامون اقدامات انجام‌شده دولت در رابطه با دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی مدیران دولتی اظهار داشت: اقدام، همان بود که هم رئیس‌جمهور و هم معاون اولش در مراسم افطاری کارکنان دولت اعلام کردند که دولت مصمم است با این روند غلط برخورد کند و قانون و عدالت را به‌اجرا درآورد.

وی افزود: اخیراً نیز شاهد برکناری تعدادی از مدیران میانی بانک‌ها بودیم که دارای فیش‌های نجومی بودند.

یونسی در پاسخ به این سوال که آیا این روند برکناری‌ها ادامه خواهد داشت؟، تصریح کرد: قطعاً این روند ادامه خواهد داشت؛ البته از نزدیکان دولت و وزرا کسی را نداریم که چنین فیشی داشته باشد و این به بنگاه‌های اقتصادی برمی‌گردد که با دولت فاصله زیادی دارند.

وی در پایان تاکید کرد: این بنگاه‌های اقتصادی مقررات هیأت مدیره خود را اجرا می‌کنند که البته غلط است و دولت آن را اصلاح خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله معلومه نزدیکان دولت هر چقدر هم که بگیرنددست خودشونه

    • بدون نام

      مگر صندوق توسعه ملی که این فضاحت حقوقی را داشت ، یک بنگاه اقتصادی است؟؟
      مگر شرکتهای پتروشیمی یک بنگاه اقتصادین؟؟؟

    • مهد گیلان

      کسی تعریف ماست خودش را نمی کند و تعریف با خورنده است.با این اوصاف مشخص است که دولت راست نمی گوید و پولها و امتیازات نجومی نیز در دولت وجود دارد.

    • اشراقی

      بعضی وقتها یک حرفهایی میشنویم که گوینده ان حرفها فکرمیکنه مردم بیسواد ویا اصطلاحا ازپشت کوه امدند. یعنی چی که نزدیکان دولت حقوق نجومی نگرفتتند. اقای محترم دولت یک مجموعه واحداست حالا دراین مجموعه یک نفر مدیر صندوق ملی ودیگری مدیر بانک رفاه ونفردیگر مدیر بیمه. وخلاف درهر موردی خلاف است چه حقوق بالا چه وامهای بی حساب وکتاب وچه مدیرشدن با پارتی بازی چه فرقی میکند واتفاقا ضربه این خلافها به مردم وکشور وارامش وروح وروان جامعه به مراتب بیشتر از خلاف یک دزد معمولی یایک قاچاق فروش است بهتراست حضرات مسئول درموضع گرفتن وحرف زدن به این مواردتوجه داشته باشندا

    • غلامرضا

      بمیرم می خواید برای نزدیکان دولت گلریزان بگیریم

    • آرمیتا

      ميگم شاید این حقوقها مال ما کارگران و کارمندان و... است!!! خوب حالا ما فیش حقوقمان را می گذاریم... ببینیم آیا کسی هست به دریافتی های ما بعد از این همه سال که حتی یک ماه حقوق عالیجناب آن هم نمی ‌‌شود توجه ای کند؟ یعنی واقعا کاری می کنند؟ یا اینکه....

    • بدون نام

      ما حرف بدی زدیم ،که کاملا سانسور شد.

    • بدون نام

      حتما تا چند وقت دیگه کسانی رو که این فیش ها رو دیدن رو جریمه میکنن و از کسانی که فیشاشون رو شده دلجویی به عمل میارن . اگه مسئولین دولت ...؟؟؟؟

    • بدون نام

      شماهم بلدیدسانسورکنیدجرات داری منتشرکن

    • بدون نام

      سانسورچی ها اااااااا

    • بدون نام

      اره دیگه اختلاس وفیش های نجونی همه همه از دولت احمدی نژاده سندش هست اگر اینگونه نبود احمدی نژاد اعتراضی میکرد دهنش قفل شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج