۳۴۸۱۶۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد محققین امنیتی:

اندرویدی ها فقط سامسونگ بخرند

در کنفرانس گوگل I/O ۲۰۱۶ ، توسعه دهندگان اندروید از مشکلات امنیتی این سیستم عامل به عنوان یکی از بزرگترین چالش های پیش روی تیم های توسعه دهنده نام بردند.

وب سایت تک شات - پریسا قره گوزلو: در دنیای اندروید، موضوعات و نگرانی های امنیتی آنقدر گسترده هستند که به ندرت هفته ای را بدون اخباری در این خصوص پشت سر می گذاریم. در کنفرانس گوگل I/O ۲۰۱۶ ، توسعه دهندگان اندروید از مشکلات امنیتی این سیستم عامل به عنوان یکی از بزرگترین چالش های پیش روی تیم های توسعه دهنده نام بردند.

اندرویدی ها فقط سامسونگ بخرند

علیرغم تمام تلاش های گوگل، تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و حتی رگولاتوری ها، حفره های امنیتی هنوز هم در دستگاه های اندرویدی وجود دارند. این وضعیت تا حدی پیشرفت کرده است که یکی از محققین برجسته امنیتی به کاربران اندرویدی پیشنهاد کرده است فقط دستگاه های نکسوس و یا سامسونگ را خریداری کنند. در ادامه با تک شات همراه باشید.

بنا به گزارش Duo Labs یکی از کارشناسان معروف امور امنیتی و از اعضا امنیت محصولات کوالکوم ، گال بنیامینی، یکی از حفره های امنیتی موجود در دستگاه های اندرویدی را معرفی کرده است که تا این لحظه حدود ۵۷ درصد اسمارت فون های اندرویدی به روزرسانی امنیتی لازم برای آن را دریافت نکرده اند، و این بدین معنی است که اکثریت دستگاه های اندرویدی در حال حاضر آسیب پذیرند.

از دستگاه هایی که مورد تست قرار گفته اند فقط دستگاه های نکسوسی و گلکسی های سامسونگ توانستند از نظر امنیتی عملکرد بهتری از خود نشان دهند به همین دلیل محققین اظهار می کنند که از نقطه نظر امنیتی، نمی توانند خرید هیچ دستگاه دیگری را توصیه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا

      خوبه

    • سینا حاجی مور

      خوبه ارزششو داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج