adexo3
۳۴۸۳۰۴
۱۸ نظر
۵۰۱۳
۱۸ نظر
۵۰۱۳
پ

ماشین‌ بازی دو دختر با اغفال لوکس سواران

دو دختر جوان با اغفال رانندگان خودروهای مدل‌بالا، اتومبیل آنها را سرقت و بعد از چند روز تفریح کنار خیابان رها می‌کردند.

روزنامه شرق: دو دختر جوان با اغفال رانندگان خودروهای مدل‌بالا، اتومبیل آنها را سرقت و بعد از چند روز تفریح کنار خیابان رها می‌کردند.

سرقت خودروی سواری ساعت ٢٠:٣٠ روز ٢٨ خرداد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری گلبرگ اعلام شد. مالک خودرو بعد از حضور مأموران کلانتری در محل گفت: برای خرید لحظه‌ای ماشین را به صورت موتورروشن گوشه خیابان پارک کرده بودم که پس از مراجعه به محل پارک خودرو، متوجه سرقت آن شدم. رسیدگی به این پرونده به دستور شعبه دهم دادیاری دادسرای ناحیه چهارم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ سپرده شد.

هم‌زمان با آغاز رسیدگی به پرونده، مال‌باخته با حضور در پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت دختری ناشناس در تماس تلفنی با او گفته خودرو به امانت نزدش است و پس از چند روز آن را پس می‌دهد. مال‌باخته درباره تماس دختر ناشناس به کارآگاهان گفت: این دختر با موبایلم تماس گرفت و با لحنی بسیار مؤدبانه گفت: «نگران نباشید؛ چندروزی به ماشین شما احتیاج دارم و قصد دارم به شمال بروم اما پول بنزین ندارم» و به این بهانه از من خواست مبلغی را در ازای پول بنزین خودرو به حسابش واریز کنم و من نیز ١٥٠‌ هزار تومان به حسابش واریز کردم.

کارآگاهان با توجه به اطلاعات جدید و انجام اقدامات پلیسی دختری ٢٠ساله را به نام «سارا. الف» ساکن شهرری شناسایی کردند. در بررسی سوابق سارا مشخص شد وی فاقد هرگونه سابقه کیفری است اما در سال ٨١ خانواده‌اش به پایگاه نهم پلیس آگاهی اطلاع داده بودند او از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. آن زمان کارآگاهان پس از چند روز دختر را شناسایی کردند و به خانواده‌اش تحویل دادند. کارآگاهان با شناسایی محل سکونت سارا به شهرری اعزام شدند و این دختر را دستگیر کردند. «سارا» پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت خودرو با همدستی یکی از دوستان و بچه‌محل‌های سابقش به نام «ساحل» اعتراف کرد و با شناسایی دقیق محل سکونت «ساحل» (١٩ساله) در محدوده میدان سپاه، وی نیز دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

هر دو متهم در اظهارات خود به سرقت خودروی متعلق به مال‌باخته اعتراف کردند اما برخلاف اظهارات مال‌باخته مبنی بر سرقت خودرو از کنار خیابان، آنها در اظهاراتی متفاوت گفتند: «با تردد در خیابان‌های پرتردد، سوار ماشین‌های مدل‌بالا می‌شدیم. پس از مدتی و با جلب اعتماد رانندگان، در یک لحظه از غفلت صاحبان خودروها استفاده و اتومبیل‌های آنها را سرقت می‌کردیم».هر دو متهم درباره انگیزه سرقت‌هایشان عنوان کردند: «به هیچ عنوان نیاز مالی، انگیزه سرقت خودروها نبود.

انگیزه‌مان فقط علاقه شدید به خودروهای مدل‌بالا بود و پس از چند روز سرقت خودروها و چرخیدن در سطح شهر، خودروها را کنار خیابان رها می‌کردیم و به سراغ ماشین جدید دیگری می‌رفتیم. در این مدت نیز با صاحب خودروها تماس می‌گرفتیم و به آنها می‌گفتیم خودروها را به آنها پس خواهیم داد تا مانع از مراجعه آنها به پلیس شویم. از این افراد، به بهانه پول بنزین، مبلغی را دریافت می‌کردیم و پس از چند روز ماشین‌بازی، اتومبیل آنها را کنار خیابان رها می‌کردیم».

کارآگاهان با توجه به شیوه و شگرد هر دو متهم در سرقت خودرو و اعتراف صریح آنها به انجام سرقت‌های مشابه، موفق به شناسایی تعداد دیگری از افرادی شدند که صاحب خودروهای مدل‌بالا همچون «پورشه»، «بی‌‌ام‌و»، «بنز»، «هیوندا» و... هستند. این افراد با وجود سرقت خودروهایشان، هیچ‌گونه شکایتی مطرح نکرده بودند و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد تمامی خودروها در اختیار صاحبانشان است و هیچ‌کدام از این افراد نیز شکایتی از متهمان ندارند.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان موفق به کشف خودرو شاکی پرونده در خیابان سهروردی شدند. همچنین در بررسی پرونده‌های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی دومین شاکی شدند که پژو ٢٠٦ وی توسط متهمان، به همین شیوه و شگرد در روز ٢٢ خرداد سرقت شده بود که با اعتراف متهمان، خودرو شاکی کشف شد». رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به انجام سرقت خودرو، قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر و هر دو متهم روانه زندان شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بحیرا

      من کار این دخترها رو تایید نمیکنم ولی بزار یه درس عبرت بشه برا اوانایی که با ماشیناشون به جووونا فخر میفروشن و ادعای خدایی دارن و تو خیابونا مزاحمت ایجاد میکنن.
      ولی شکی نیست که هر دو طرفشون مقصر هستن.

    • حمیدرضا

      انشاءالله از زندان که برگشتند دو روانی معتاد و بزهکار با تخصص بالا در انواع بزه تحویل جامعه خواهند شد. دست مریضاد.

    • امید

      معامله پایاپای بود!!!

    • سارا

      ای دادبیداد ........ اخه این چه کاری مگه روانی بودید ... ولی میشه درس عبرت بعد سن سارا بیست سال وسن ساحل نوزده سال خیلی سن کمیه

    • الهه

      ... شور همچین دخترایی را ببرن خجالتم نمی کشند کم و کسری ام نداشتند فقط واسه تفریح خب واسه تفریح یکار دیگه میکردید اینا نمیدونند چجوری تفریح کنند از بس خوشند دارن دزدی می کنند شاید تو زندان ادم بشنو که فکر نکنم چون بعیده اینا تربیت درست و حسابی ندارن

    • الهه

      چرا نظر منو سانسور گردید

    • بدون نام

      من اصلا از کار این دو دختر جوان خوشم نیامد واقعا این ها شعور ندارند! من برای این ها متاسفم

      خواهشا سانسور نشه!

    • پویا عاشق

      کسافت ها

    • موسوی

      بنظر من صاحب ماشینا نفهمند اما دخترا از اونا نفهم تر
      اگه به اینا کمتر توجه کنن اوناهم کمتر میان توخیابونا مزاحمت ایجاد کنن

    • میرزا

      بلاخره دختران سارق و دزدی خودروهای مدل بالا را دیدیم!!! اون هم با توجه به اینکه بچه پولدار بودن!!! وای به حال بچه بی پولها!!! این دوره و زمونه بیشتر باید از دخترها ترسید، چون اغلب ربونی مهربون و دلی کافر دارن. این هم نشونه است دیگه!!!؟؟؟

    • بهلول

      ای بابا، شاید این خبر کم صحت باشه، در مورد دختران با وقارمون زود قضاوت نکنیم،

    • بدون نام

      فقط قصد مسافرت را داشتند میتونستند اوراق فروش کنند

    • بدون نام

      یعنی سر پسرا شیره مالیدن...هههههههههههههاه

    • رضوان

      ای ول دمتون گرم خوشم اومد چه دست فرمونی داشتین شما.من ک با وانت بابام رفتم تو جوب

    • امید

      چطور طرف 20 سالشه و سال 81 تو 6 سالگی از خونه فرار کرده

    • طناز

      چی بگم والا.آدم همه چی میبینه.پولدار ازپولدار دزدی بکنه ندیده بودیم که اینم دیدیم.

    • وحید

      احسن

    • wildlife

      با خسته نباشید به گروه زحمتکش بخش تحقیق و شناسایی، دوستان حداقل هنگام گزارش سابقه دقت بیشتری بعمل آورید!!! چطوری ممکنه دو دختر 19و20ساله که به سابقه شون رسیدگی شد؟؟؟ یکی از دختران برابر گزارش خانواده اش از سال. 81به بیرون از خانه رفته؟؟؟ تا هنوز مراجعه نکرده؟؟؟ یعنی در سن 5سالگی و یا 4سالگی از خونه خارج شده!!!؟؟؟ اصلاً با هیچ عقل و منطقی مطابقت نداره!!!؟؟؟ تهیه‌کننده گزارش شایسته است دقت بیشتری به عمل آورد تا باعث خنده و مضحکه نشود، با سپاس از شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج