اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۸۳۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ابهت اشرار مست جنوب تهران شکست

سرهنگ صالحي از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه تهران خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگيري با هماهنگي مقام قضايي در محل ارتکاب جرم گردانده و پرده از ابهت پوشالي آنان برداشته شد.

مردم سالاری: سرهنگ صالحي از دستگيري دو تن از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه تهران خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگيري با هماهنگي مقام قضايي در محل ارتکاب جرم گردانده و پرده از ابهت پوشالي آنان برداشته شد.

سرهنگ احمد صالحي رييس کلانتري ۱۶۰ خزانه از دستگيري سه شرور محله خزانه تهران خبر داد و افزود:متهمان با تخريب اموال عمومي،شرارت،عربده کشي مستانه،نزاع دسته جمعي باعث رعب و وحشت در بين ساکنان محل شده بودند که با تلاش ماموران کلانتري ۱۶۰خزانه با اجراي طرح مهار در عملياتي ضربتي شناسايي و دستگير شدند.

به گفته وي شامگاه سي ام مهرماه خبري تحت عنوان شرارت و عربده كشي در خيابان ۱۸متري تختي،فلکه دوم منطقه خزانه تهران از طريق تماس تعدادي از شهروندان ساکن در محله مذکور با مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰فرماندهي انتظامي تهران بزرگ به کلانتري ۱۶۰ خزانه مخابره شد و به دليل حساسيت موضوع به سرعت در دستور کار ماموران اين يگان قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه در اطلاعاتي که از اهالي محل به دست آمد مشخص شد متهمان سه جوان شرور هستند که با استفاده از يک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ مشکي رنگ دقايقي پيش از محل گريخته اند به دنبال اين موضوع،فرار متهمان به مرکز پيام کلانتري اعلام و دقايقي بعد به تمام واحدهاي گشتي اعلام شد.

به همين منظور تعقيب و مراقبت پليسي آغاز و دقايقي بعد يکي از واحدهاي گشتي موفق به شناسايي متهمان شدند سه جوان شرور به محض مشاهده پليس فرار را بر قرار ترجبيح داده و به سرعت متواري شدند.

کلانتر ۱۶۰خزانه با توقف خودرو، متهمان طي يک عمليات ضربتي دستگير و براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل و تحت بازجويي‌هاي پليسي قرار گرفتند.در خلال بازجويي‌هاي پليسي مشخص شد متهم رديف اول «محمد.ك»۲۳ ساله از متهمين فراري و تحت تعقيب همين يگان بوده و قبلاً نيز به جرم شرارت و تخريب در روز ۲۱ شهريورماه سال جاري بازداشت شده بود و متهم ديگر که «حسين.م»۲۳ ساله همدست «محمد» از اراذل و اوباش به نام منطقه هستند و سوابقي چون تخريب اموال مردم و قمه كشي،عربده کشي و تظاهر مستانه در پرونده اي مجرميت آنان وجود دارد.

سرهنگ احمد صالحي با اشاره به اينکه متهم ديگر که هويت وي «ميلاد.ن» اعلام شده با استفاده از شلوغي محل موفق به فرار شده و شناسائي مخفيگاه و دستگيري وي همچنان در دستور کار قرار دارد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد:متهمان پس از دستگيري به داسراي ناحيه ۱۶ تهران فرستاده شدند و بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه ۱۶ تهران متهمان پرونده كه از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه مي باشند و به دليل تخريب اموال مردم، قمه كشي و عربده کشي مستانه در آدرس ۱۸متري تختي فلكه دوم با هماهنگي مقام قضايي يک روز پس از دستگيري جهت شناسائي شكات احتمالي و درس عبرت ديگر افرادي كه قصد اخلال در نظم عمومي در آينده را دارند در محل وقوع جرم در حضور مردم،اهالي محل و کسبه گردانده و پرده از هويت پوشالي آنان برداشته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      vaghean jaye tashakor va khastenabishid dare be tamamiye kasanike be har nahvi dar ijade nazm va amniyate in mardom zahmat mikeshan ajreshon ba seyed alshohada .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج