adexo3
۳۴۸۷۰۶
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

حاشیه نطق فاطمه حسینی در صحن مجلس

دختر رئیس مستعفی صندوق توسعه ملی امروز از تریبون مجلس به دفاع از خود و خانواده اش پرداخت.

خبرآنلاین: دختر رئیس مستعفی صندوق توسعه ملی امروز از تریبون مجلس به دفاع از خود و خانواده اش پرداخت.

امروز محمود واعظی وزیر ارتباطات میهمان مجلس بود و گزارشی از روند وزارتخانه خود بیان کرد. پس از واعظی، چند نفر از نمایندگان درباره وزارت ارتباطات نطق هایی داشتند. نوبت به فاطمه ذوالقدر،‌ نماینده تهران که رسید هیات رئیسه اعلام کرد ذوالقدر وقت خود را به فاطمه حسینی،‌ نماینده دیگر تهران داده است. حسینی اما در موضوع سخن نگفت. او به دفاع از هجمه هایی پرداخت که این روزها درباره او، پدر و همسرش درباره فیش های حقوقی و سوء استفاده از صرافی می شود.

فاطمه حسینی گفت: همزمان با لیالی قدر، نه به رسم مسلمانی و نه به رسم دینداری و معرفت انسانی اینجانب،‌نماینده و وکیل شما از طریق شبکه های اجتماعی مورد هجمه وسیع و تهمت های ناروا قرار گرفتم به طوری که نه فقط اینجانب بلکه یکایک اعضای خانواده من از افترا و نشر اکاذیب در امان نبودند، پدیده ای که می توان عنوان کرد در سال های اخیر از نظر یورش به حریم شخصی و خانوادگی کم‌سابقه بوده است و با عرض صد تاسف همچنان نیز ادامه دارد.

او ادامه داد: اتهام زنان، شایعه سازان و کینه توزان در حالی بدون ارائه هیچ ادله و مستدلی،‌اینجانب و فعالیت همسرم را به دلیل داشتن شغل قانونی صرافی به فساد هفت میلیارد تومانی نوسانات ارزی متهم کردند که هیچ عقل سلیمی نمی تواند چنین دروغ بزرگی را باور کند.

حسینی گفت: اینجانب ضمن تکذیب تمامی شایعات و تاکید بر اینکه در دو هفته اخیر هیچ اظهارنظری نداشته ام از تمامی کاربران فضای مجازی به منزله حفظ آبرو و حرمت انسان به مصداق آیه ۱۵ سوره نور می خواهم از تولید، نشر و اشتراک گذاری این شایعات پرهیز کنید.

وی تاکید کرد: در برابر این بحران عظیم چه می شود فکر کرد؟ آیا جز این است که شماری از عاملان بحران عظیم ۲۲ میلیارد دلاری سال ۹۱ به دنبال فرافکنی، فرار رو به جلو و اتهام زنی هستند؟

در موضوع نبودن سخنان حسینی، بارها رئیس جلسه را به واکنش واداشت. مطهری چندین بار تذکر داد و گفت: این مطالب را باید در نطق میان دستور خود بگویید اکنون باید در مورد وزارت ارتباطات سخن بگویید. لطفا در موضوع صحبت کنید.

اما حسینی توجهی به تذکر مطهری نکرد و سخنانش را ادامه داد. مطهری چندباری تهدید کرد که بلندگو را قطع می کند و دست آخر این کار را عملی کرد.

جواد کریمی‌قدوسی، نماینده مردم مشهد نیز با حضور در جایگاه هیات‌رئیسه از مطهری درخواست کرد مانع از قرائت این بیانیه شود.

این عضو جبهه پایداری که از قرائت بیانیه حسینی عصبانی بود، پس از آن‌که این نماینده مجلس برای چندمین‌بار نسبت به تذکرهای مطهری بی‌توجهی کرد، با صدای بلند فریاد زد که "این حرف‌ها را باید در نطق بگویید!"

حسینی در انتها از مطهری خواست که با یک جمله نطقش را تمام کند و مطهری دوباره بلندگوی او را باز کرد. در این زمان فاطمه حسینی گفت: تقاضای بنده از مسئولان ذیربط این است که در خصوص هجمه های واقع شده در فضای مجازی برای حفظ شان نمایندگان و دفاع از نمایندگان اقدامات لازم را انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیش بابات راسته یا دروغه? ,لطفا با بله یا خیر جواب بدید. وقت مجلس هم متعلق به همه مردم است نه دفاع از خانواده. شما حق 80 میلیون ایرانی را ضایع کردید.

    • بدون نام

      خانم حسینی مجلس وترببون ان دادگاه خانواده نیست که شما از خانوادت دفاع کنی متاسفام برای شما وکسانی که به شما رای دادن

    • بدون نام

      باعث تاسف است که برای دفاع از خوتان از بیت المال استفاد کردید چو تریبون مجلس برای مردم است

    • محمود

      وقتی کسی از این اعمالش این چنین دفاع می کند معلوم است که ...

    • بدون نام

      از قدیم میگن چوب و برداری گناه کار خبر میده.

    • بدون نام

      بله دیگه وقتی تریبون مجلس برای دفاع از خانواده ای که روی هم به اندازه هزاران کارمند حقوق یک ساله دریافت کردن
      فقط باید تاسف خورد
      بخدا من به روحانی رای دادم

    • بدون نام

      ناشناس

      ۱۴:۲۰ يکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵

      فاطمه خانم
      اینرا قبول دارم که گاهی در مطبوعات غلو هم می شود . لیکن شما هم بدون شانتاژ و کوبیدن منتقدین واقعی خود وحمایت از پدر خطاکارتان ، بدور از جملات مذهبی ، که اینروزها در صورت خاطی بودن گوینده اثر عکس شدیدی در مخاطب می گذارد ، موارد زیر را مرور و حداقل قدری فکر کنید . واقعیت همواره ان چیزی نیست که ما میل داریم باشد و لذا نبایستی ذهنمان را با ان تنظیم کنیم .
      ۱- رزومه شما را تا انجایی که مطالعه و استنخراج کردم :
      عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان ، عضو انجمن دوستی ایران اسپانیا ، مشاور مالی شرکت صنایع سیمان ، مشاور مالی نمایندگی بیمه ملت ، مشاور مالی شرکت پترو دژ پارس
      ایا بااین سوابق می خواهید مسائل کلان کشور را حل کنید ؟!
      ۲- با توجه به بند۱ چه ویژگی خاصی درشما وجود داشت که در لیست امید قرارگیرید و بعد هم طی یک رقابت لیستی انتخاب شوید .ایا غیر از نفوذ پدرتان در بدنه مشارکتی ها ، کارگزاران وکلا طیف چپ و یک شرایط خاص در تهران دیلی دیگری هم داشت ؟ کی شما را می شناخت ؟
      ۳- ایا مورد ۲ بوضوح مصداق استفاده از رانت هست و یا نیست ؟ و اینکه چه عاملی باعث شده تا شمایی که سوابق مرتبط معمولی و ضعیفی دارید و ضمنا در حال تحصیل هستید بتوانید بخود بقبولانید که توان این مسئولیت رادارید ؟ دکترای حین تحصیل چطور ؟ من شاهد این قضیه بوده و تجربه دارم . مگر می شود کار سنگین دکترا با کار سنگین تر نمایندگی مجلس با یکدیگر جور باشند . خصوصا در مورد شما که فاقد تجربه هم هستید ؟
      ۴- انگیزه صرافی زدن در مقطع نوسانات ارزی برای افرادی که شعار مستضعف نمی دهند و قصد بودن در سیستم دولتی را هم ندارند اشکالی ندارد . در مورد دسته دوم نیز اشکال قانونی ندارد و شما مرتکب بی قانونی نشده اید . لیکن این وسط یک سری از نکات ارزشی مغفول می مانند که من از ان می گذرم و خود شما بهتر می دانید که منظورم چیست
      ۵- از همه چیز گفتید و به همه تاختید الی عمل پدرتان . اصلا فرض کنید کار اقای صفدرحسینی قانونی بوده که البته مراجع ذیربط بایستی رسیدگی کنند ، لیکن اگر در دیزی باز بوده است حیای گربه کجارفته بود ؟ مگر ایشان وضع مردم را نمی بیند .مگر نمی داند که کشور در راس مناصب کلیدی ، کارگزار کاسب و حریص به جمع مال نمی خواهد ؟ مگر نمی بیند مردم برای گرفتن یکی دومیلیون وام چه تحقیرهایی را که متحمل نمی شوند ؟مگر ایشان چه کاری می کند که دیگران یا نمی کنند و یا توان انرا ندارند ؟ پس چرا ؟ شما اینقدر که دادزدید و دشنام دادید حتی یک کلمه از کار پدرتان رانفی نکردید . لذا من نمی توانم بر روی وجود انگیزه ا صولی و معتدل و باانصاف در بیان حرف های شما حساب کنم .
      نکات مهم دیگری نیز وجود دارند که با توجه به محدودیت تعداد کلمات در هر کامنت ( نظر ) احتمال دارد که بخشی از متن نرسد . فقط بگویم که انقلاب کردیم تا افرادی که احیانا قدرتی بدستشان می اید سعی نکنند فقط خود و خانواده شان را بااستفاده از امکانات و اموال عمومی

    • بدون نام

      برای دفاع از خودش باز تهمت میزنه.چوب خدا صدا نداره.زمانی که به دولت قبل بدون دلیل و مدرک تهمت میزدید باید به فکراین روش ناجوانمردانه خود میبودید.حالا هم که با سند مدرک شما رو بازخواست میکنن طفره میروید.......

    • بدون نام

      تهمت و افترا کجا بوده؟؟؟ اگه تهمته چرا استعفا داده و استعفاش قبول شده؟؟ خجالت بکشید.......

    • وجدان

      هرچه ملت صبوری میکنه وبروی ایشان نمیاره.بازهم پرروهستند.

    • مهرداد

      خانم فاطمه حسینی پدر شما بایت اوقات فراغت شما هم عایدی داشته ، پدرای دیگه چندین ماهه حقوق نگرفتن . چطور تونستی بجای دفاع از این پدرا از پدر خودت دفاع کنی؟؟ اونم از تریبون مجلس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه چیزی،‌دختر که شوهر کنه از تکلف پدر خارج میشه و کحق اولاد آن کم میشه ، چطور پدرش داره حقی برای ایشان دریافت میکنه و آن همحقی که در هیچ کجای این کشور به کارمندان دیگر داده نمیشه.

    • اشراقی

      انوقتی که پدر خانم حسینی نماینده تهران که امروز درمجلس از پدرش دفاع کرده حقوق نجومی میگرفت وپول بیت المال رابه جیب خود سرازیر میکرد این خانم کجابود که به پدرش بگوید روی چه حسابی چنین حقوقی میگیرد اما امروز که برملا شده خانم حسینی از حیثیت خانوادگی دم میزند. عجب روزگاری شده. زمانی که یک پدر خانواده شب دست خالی به خانه میرود وشرمنده اعضای خانه میشود. ابروی ان مرد جلوی زن وبچه اش نمیرود ولی برملا شدن پول حرام حیثیت ایشان رابرده. البته از چنین نمایندگانی بیشترازاین انتظاری نیست.

    • بدون نام

      ظاهرا فقط ما مردم باید ریاضت اقتصادی رو تحمل کنیم .

    • زهرا سادات

      خانوم حسینی سخنان امروز شما در تریبون مجلس مصداق واقعی حق الناس هست در جایی که ارتباط به موضوع ندارد وباید طبق وظیفه محوله نمایندگی پیرامون حق ملت سخن بگویید از خود وخانواده تان داد سخن دارید میدانید دقیقه ای چقدر این جلسات مجلس برای ملت و دولت هزینه دارد؟؟؟؟

    • بدون نام

      هر دقیقه نطق در مجلس 22میلیون تومان هزینه دارد و این از جیب این ملت بیچاره مصرف میشود...اونوقت شما خانم حسینی بجای دفاع از حق مردم از پدرت که میلیونی حقوق گرفته دفاع میکنی؟واقعا برای خودم متاسفم که رای دادم..

    • بدون نام

      واقعا خوب حق ما رو گذاشتین کف دستمون انقدر ناراحت و عصبانیم که نمیدونم چی بگم

    • بدون نام

      خانم محترم مگراز... پدر وهمسرتان بایددرمجلس دفاع کنید جای اعتراض به اینگونه موارد ورسیدگی دردادگاه میباشد

    • خسروی

      واقعآ متاسفم برای انانکه به این خانم وامثالهم رای دادند.چرا اگر مردم بیشتر تحقیق وتفحص می کردند وبا شناخت وآگاهی بیشتری رای میدادند ایشان به مجلس نمی رفتند تا از تریبون مجلس بجای پیگیری حقوق ملت از ... پدر گرامشان دفاع کنند وآیه های قرآن را در این رابطه بیان کنند.به این سرکار علیه بفرمائید.بهتره که زیاد به مسئله ایکه کاملا روشن است ورود پیدا نکنند و دل مردم بخصوص آن افرادیکه بوسیله رای انان پایتان را به مجلس باز کردند بیشتر از این نلرزانید.اگر دل مردم بشکنه ونفرین کنند دودمانت را به باد میدهد که امیدواریم چنین شود هم درخصوص شما وامثالهم ....

    • ادمین

      سلام
      ما نمی دونیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس رو !!!

    • بدون نام

      خانم حسینی در دروازه را میشود بست واما جلوی حرف مردم را نمیتوان گرفت ضمنا تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ضمنا چیزی که فیشش عیان است چه حاجت به بیان است واقعا سادات حسینی چمنی ساکن ایذه زادگاهتان به خدمات شماها بعنوان یک سندحقوقی افتخارمیکند والسلام

    • مژگان

      جالبه واقعا جالبه...اومده از وزیر ارتباطات سوال کنه به عنوان نماینده مردم ولی از خونوادش دفاع کرده اونوقت میگه ما سواستفاده نکردیم و حق کسی را ضایع نکردیم آیا همین کار شما شخصیت شما رانشان نمیدهد؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج