adexo3
۳۴۸۷۱۲
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

برنیس بژو دوباره در یک فیلم خارجی زبان

بعد از فیلم «گذشته» اصغر فرهادی ، برنیس بژو بازیگر دورگه فرانسوی آرژانتینی، در دومین فیلم بلند تام شووال جلوی دوربین می‌رود.

فیلم نت نیوز: بعد از فیلم «گذشته» اصغر فرهادی ، برنیس بژو بازیگر دورگه فرانسوی آرژانتینی، در دومین فیلم بلند تام شووال جلوی دوربین می‌رود.

برنیس بژو دوباره در یک فیلم خارجی زبان

برنیس بژو بازیگر دورگه فرانسوی آرژانتینی که بیش از همه برای بازی در فیلم‌های «گذشته» و «آرتیست» به شهرت رسیده است، در دومین فیلم بلند تام شووال با عنوان «دلواپسی‌هایت را رها کن» (Shake Your Cares Away) جلوی دوربین می‌رود.

تام و دن شووال فیلمنامه این پروژه را تحت نظارت الخاندرو گونزالس ایناریتو کارگردان مکزیکی برنده اسکار نوشته‌اند و فیلمبرداری اصلی از اوایل سال ۲۰۱۷ کلید می‌خورد.

بژو بازیگر ۳۹ ساله که با فیلم تحسین‌شده «آرتیست» نامزدی جایزه اسکار و گلدن گلوب را به دست آورد، تا چند ماه دیگر در دومین فیلم بلند تام شووال ایفای نقش خواهد کرد. «دلواپسی‌هایت را رها کن» دومین فیلم خارجی زبان بازیگر دو رگه به شمار می‌رود. بژو به عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن سینمای حال حاضر فرانسه، سه سال پیش با درام «گذشته» ساخته اصغر فرهادی جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن را از آن خود کرد. او همچنین امسال با درام ایتالیایی «رویاهای شیرین» (Sweet Dreams) در بخش «پانزده روز کارگردانان» جشنواره فیلم کن حضور داشت.

به گزارش ورایتی، «دلواپسی‌هایت را رها کن» که بعد از درام «جوانی» دومین پروژه بلند شووال به شمار می‌رود، روایتگر ماجرای زنی به نام آلما است که به خانواده‌ای بسیار ثروتمند تعلق دارد و با این حال، با قبول کاری داوطلبانه زندگی دوگانه‌ای را در پیش می‌گیرد.

شووال و برادرش فیلمنامه این پروژه را تحت نظارت الخاندرو جی. ایناریتو کارگردان فیلم‌های «بردمن» و «از گور برگشته» نوشته‌اند. قرار است فیلمبرداری اصلی از اوایل سال ۲۰۱۷ در فرانسه آغاز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج