۳۴۹۰۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نیویورک تایمز: استراتژی داعش تغییر کرد

روزنامه نیویورک نوشت که گروه تروریستی داعش پس از شکست ها متوالی در جبهه سوریه و عراق دست به اجرای اقدامات تروریستی در سه شهر اورلاندو، استانبول و اخیرا بغداد زده است.

خبرگزاری میزان: روزنامه نیویورک نوشت که گروه تروریستی داعش پس از شکست ها متوالی در جبهه سوریه و عراق دست به اجرای اقدامات تروریستی در سه شهر اورلاندو، استانبول و اخیرا بغداد زده است.

عوامل تبلیغاتی داعش در ماه رمضان به دنبال کننده‌های خود در شبکه‌های مجازی گفته‌اند که این ماه بهترین فرصت برای کشتن است. سخنگوی گروه تروریستی تکفیری داعش در اواخر ماه مه میلادی آنچه نیروهای جهادی این گروه خواند را به تلاش برای اجرای عملیات تروریستی فراخواند.

همچنین یک نیروی تکفیری دیگر نیز دستورالعملی را برای استفاده از این فرصت منتشر کرده است و با زبان انگلیسی بسیار ضعیف نوشته بود «فراموش نکنید که رمضان، ماه پیروزی‌ها نزدیک است».

ماه رمضان امسال تروریست‌های تکفیری صدها نفر را در اولاندو، استانبول، و حالا در بغداد کشته‌اند.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت: بر خلاف عقاید تکفیری گروه داعش، خشونت با ماه مبارک رمضان اصلاً همخوانی ندارد اما ماه رمضان برای گروه‌های تروریستی و تکفیری کاملاً متفاوت است، ماه رمضان برای آنها ماه انتقام و خونریزی است، به ویژه امسال با شکست‌های پیاپی داعش در جبهه عراق و سوریه، از دست دادن شهر فلوجه و به احتمال زیاد شکست این گروه در جبهه موصل، داعش تلاش بیشتری کرده است تا از این ماه به بهترین شکل سو استفاده کند، حملات تروریستی و خونریزی به راه بیاندازد و با تبلیغات بسیار، افراد غافل و بی‌اطلاع از هویت این گروه را جذب نماید.

بنابر گزارش ها حمله مسلحانه به باشگاه همجنس گرایان در اورلاندو آمریکا دستکم ۴۹ کشته و ده ها زخمی بر جا گذاشت.

همچنین انفجارهای فرودگاه آتاتورک در شهر استانبول و انفجار اخیر در بغداد صدها کشته و زخمی بر جا گذاشتند که همگی آنها در ماه رمضان اجرا شده و مسئولیت آن را داعش بر عهده گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج