adexo3
۳۴۹۱۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جدل نوربخش و ارجمند ادامه دارد

« در شکایتی که از آقای ارجمند شده است، نه بحث کینه‌توزی است و نه ماجراجویی و نه قایل نبودن به سخنانِ منتقدان، اما سخنانی که ایشان بعد از رفتنشان از دفتر موسیقی اعلام کردند، هیچ‌کدام نشانی از انتقاد و به زعمِ خودشان اصلاح‌گری نداشت.

وب‌سایت موسیقی ما: « در شکایتی که از آقای ارجمند شده است، نه بحث کینه‌توزی است و نه ماجراجویی و نه قایل نبودن به سخنانِ منتقدان، اما سخنانی که ایشان بعد از رفتنشان از دفتر موسیقی اعلام کردند، هیچ‌کدام نشانی از انتقاد و به زعمِ خودشان اصلاح‌گری نداشت. آقای ارجمند به شکل مدام و مدام، اتهامات و تهمت‌هایی بیان کردند که باید پاسخ‌گوی آن باشد، برای مثال در آخرین گفت‌وگویشان به این مساله اشاره داشتند که خانه‌ی موسیقی در سال گذشته، پنج میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی و ارشاد بودجه گرفته است، بدون آنکه حساب و کتابی در این زمینه وجود داشته باشد؛ وقتی این سخنان از طرف یک مدیر سابق زده می‌شود، من و خانه‌ی موسیقی به عنوان کسانی که موردِ این اتهامات قرار گرفته‌ایم، باید واکنش نشان دهیم؛ در غیر این صورت یعنی تمام این اتهامات را پذیرفته‌ایم.»

جدل نوربخش و ارجمند ادامه دارد

اینها را «حمیدرضا نوربخش» - آوازخوان و مدیر عامل خانه‌ی موسیقی- در پی شکایت این خانه از «پیروز ارجمند» - آهنگساز و مدیر سابق دفتر موسیقی- می‌گوید. او تاکید می‌کند که جایگاه حقوقی پیروز ارجمند به عنوان یک مدیر سابق یا کسانِ دیگر برای بیان برخی اظهارنظرها متفاوت است:‌ «در مدت یک سال گذشته، بسیاری انتقادات مهمی را به خانه‌ی موسیقی بیان کردند که ما هیچ واکنشی در برابر آنها نداشتیم؛ اما زمانی که برخی سخنان حالت «اتهام» به خود می‌گیرد، ما نیز ناگزیر هستیم از خودمان دفاع کنیم. هر کس با هر مسلک و مرامی، در برابر موج اتهاماتی که به او وارد می‌کنند، باید از خودش دفاع کند؛ در غیر این صورت آن اتهامات را پذیرفته است. ایشان بارها و بارها صحبت از میلیاردها تومان بودجه کرده‌اند، مثلا در آخرین اظهارنظرشان صحبت از ۱۵ میلیارد تومان پول کردند، در حالی که بودجه‌ی کل خانه‌ی موسیقی در تمام این ۱۵ سال، هرگز به این میزان نمی‌رسد.»

«نوربخش» همچنین به این مساله اشاره دارد که پیروز ارجمند بارها، بحث‌ میلیاردها تومان پول را مطرح کرده است:‌« ایشان در یکی از گفت‌وگوهایشان گفتند؛ کسانی که این میلیاردها تومان پول را دریافت کرده‌اند، باید توضیبح دهند با آن چه کاری انجام داده‌اند و اگر ارشاد به منتقدان توجهی نکند به محاکم قضایی می‌رویم تا این مشکل حل شود، حالا ما به محاکم قضایی رفته‌ایم تا راه دوستان نزدیک شود و یا اتهامات خودشان را ثابت کنند یا به ما جواب‌گو باشند که برای چه می‌توانند چنین اتهامات بزرگی را مطرح کنند.»

این آوازخوان همچنین به این مساله اشاره دارد که ایشان توسط قاضی تفهیم اتهام شده‌اند و قاضی پرونده نیز به او فرصت داده است تا مدارک موجود برای تمامی اتهاماتی را که در رسانه‌ها مطرح کرده است، ارایه دهد. ما نیز به دنبالِ رای دادگاه می‌مانیم تا عدالت به بهترین شکل اجرا شود. اگر ما این میلیاردها تومان را از جایی دریافت کرده‌ایم، باید جوابگو باشیم و اگر این اظهارات محلی از اعراب نداشته باشد، ایشان باید پاسخ‌گو باشند.

مدیر عامل خانه‌ی موسیقی همچنین اضافه می‌کند: «عملکرد ایشان در دفتر موسیقی برای همه روشن است؛ اما من هیچ‌گاه نخواستم عملکرد و اقدامات ایشان را در رسانه‌ها مطرح کنم، حتی در جلسه‌ای که برای عملکرد دفتر موسیقی برگزار شده بود، به یکی از دوستان که انتقادات صریحی به ایشان داشتند، گفتم جای بیان این سخنان در رسانه‌ها نیست؛ ما در برابر ایشان و کارهایشان سکوت کرده‌ایم؛ بهتر آن است که ایشان لااقل تهمت‌های ناروا بیان نکنند. ایشان بهتر از هر کسی می‌داند که ما در این مدت، حتی صد میلیون تومان پول هم نگرفته‌ایم، بعد ایشان از میلیاردها تومان حرف می‌زند و حالا ما نشسته‌ایم تا ببینیم قانون در این باره چه اقدامی انجام می‌دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج