adexo3
۳۴۹۵۶۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

پوتین خواستار بهبود روابط با آمریکا شد

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در پیامی به «باراک اوباما» همتای آمریکایی خود خواستار بهبود روابط و ازسرگیری همکاری های روسیه و آمریکا شد.

پایگاه خبری انتخاب: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در پیامی به «باراک اوباما» همتای آمریکایی خود خواستار بهبود روابط و ازسرگیری همکاری های روسیه و آمریکا شد.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین روز دوشنبه اعلام کرد: رئیس جمهوری روسیه در پیام خود به رئیس جمهوری آمریکا به مناسبت روز استقلال این کشور برای ازسرگیری گفت و گوها و بهبودروابط سازنده بین روسیه و آمریکا ابراز امیدواری کرد.

پوتین در پیام خود خاطرنشان کرد: تاریخ روابط روسیه و آمریکا نشان می دهد با اقدام بر اساس مشارکت یکسان و احترام به منافع قانونی یکدیگر قادر به حل هرگونه مساله پیچیده بین المللی به نفع ملت های دو کشور و کل بشریت هستیم.

وی افزود: امیدوارم که تجربه مثبت گذشته به ازسرگیری گفت و گوهای دو کشور در مسیر سازنده منجر شود و این امر به مقابله با تهدیدها و چالش های فرا روی جامعه جهانی کمک کند.
روابط روسیه و آمریکا در سال های اخیر به دلایلی همچون آغاز استقرار سامانه پدافند موشکی آمریکا در اروپا و نیز مساله اوکراین تیره شده است.

آمریکا در مساله اوکراین چند بسته تحریم های اقتصادی و مالی در مورد روسیه وضع کرده و اتحادیه اروپا نیز به پیروی از این رویکرد واشنگتن تحریم هایی را در مورد مسکو اعمال کرده که به تازگی برای نیم سال دیگر تمدید شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه کشورا بدنبال منافعوش هستن بغیر از ما..................

    • بدون نام

      به به ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج