adexo3
۳۴۹۷۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شما هم به تماشای «میترا» بیایید

در زمانه ای که همه دل مشغولی های مختلفی دارند نباید حضور آدم هایی را فراموش کنیم که با وجود مشکلات ریز و درشت شان شاکر درگاه خدا هستند. مشکلاتی که نه در مسیر زندگی بلکه از بدو تولد درگیر آن بوده اند.

برترین ها: در زمانه ای که همه دل مشغولی های مختلفی دارند نباید حضور آدم هایی را فراموش کنیم که با وجود مشکلات ریز و درشت شان شاکر درگاه خدا هستند. مشکلاتی که نه در مسیر زندگی بلکه از بدو تولد درگیر آن بوده اند. آدم هایی که به ما یادآوری می کنند گاهی با وجود مجموع داشته هایمان چقدر ناشکر هستیم. چرا که مشکلات این آدم ها به جای آنکه گوشه گیرشان کند، از آن ها آدم های قوی تری ساخته تا بتوانند الگویی باشند برای کسانی که سلامت جسمی دارند اما به آن بی توجه اند... گاهی دیدن چنین افرادی مثل یک تلنگر به ما یادآوری می کند که چقدر روزهایمان را بیهوده گذرانده ایم. روزهایی که می توانست مفید تر بگذرد و اتفاقاتی رقم بخورد تا بتوانیم به زندگی آدم های اطرافمان معنا ببخشیم. در نهایت آن چه مهم است تاثیری است که از خودمان بر جهان هستی می گذاریم.

شما هم به تماشای «میترا» بیایید

میترا دختر معلول اما بسیار مستعدی است. دختری که با وجود اینکه دچار مشکلات مختلفی است، می توانند الگو زندگی خیلی از ما باشد. و انقدر پیشرفت کرده که می تواند همانند یک فرد بدون معلولیت ارگ بنوازد. او با وجود انگشت های کوچکی که دارد سازی مثل ارگ می نوازد که احتیاج به انگشت هایی کشیده و بلند دارد. مهارتی که یک انسان سالم هم برای آموختن آن به سال ها آموزش احتیاج دارد.

میترا سال ها است ارگ می نوازد .در ابتدا بصورت مبتدی با یکی از دوستان نواختن ارگ را آغاز کرد اما با توجه به استعدادی که داشت یکی از مربیان حرفه ای ارگ تدریس موسیقی میترا را به صورت حرفه ای به عهده می گیرد. میترا از استادش بسیار راضی است و بخش زیادی از موفقیت اش را مدیون او می داند و می گوید" او یک فرشته است."

شما هم به تماشای «میترا» بیایید

بزرگ ترین آرزوی میترا این است که روزی بتواند مثل اساتید بزرگ، موسیقی آموزش دهد و در کنسرت های بزرگ حضور پیدا کند. میترا می گوید: دوست دارم با یک فرد حرفه ای در زمینه موسیقی کار کنم و از اعضای اصلی یک گروه حرفه ای در حوزه آهنگسازی باشم.

موسسه آینده برتر بار دیگر در حمایت از افراد پر استعداد و دارای انگیزه که فرصت رشد و یا شرایط رسیدن به آرزوهایشان را نداشتند این امکان را فراهم کرده تا با حمایت همیشگی شما یاراان خوش قلب، کنسرتی برای حمایت از توانایی های میترای عزیز در روز جمعه ۲۵ تیر از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار کند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۴۱۵۹۴۸، ۲۶۳۲۷۰۱۲ تماس بگیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج