۳۵۰۰۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عامل اصلی تصادفات جاده ای

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به حجم بالای سفرها، پیش بینی می شود روز جمعه نیز شاهد ترافیک شدید در جاده های شمالی کشور و در مسیر بازگشت مسافران باشیم.

خبرگزاری میزان: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تعداد قابل توجهی مسافر از جاده های شمالی وارد استان گیلان و مازندران شده و بدون شک زمان بازگشت این مسافران، بار دیگر شاهد ترافیک شدید در محدوده خواهیم بود.

وی افزود: روز جمعه بار دیگر ترافیک در بسیاری از محورها سنگین خواهد بود و درخواست ما این است که شهروندان بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محور کناره و رامسر اظهارکرد: بر اساس گزارش های ارسالی، تنها در محور کناره و رامسر بارش باران گزارش شده و در سایر محورهای مواصلاتی کشور بارش باران گزارش نمی شود.

رحمانی خستگی را عامل اصلی تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در محورهای شمالی کشور دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه به دلیل ترافیک شدید، افراد توان گرفتن سبقت غیر مجاز را نداشته و حوادثی که به ثبت رسیده بیشتر به دلیل خستگی و خواب آلودگی افراد بوده است.

وی تاکید کرد: توصیه ما به شهروندان این است که اگر در حین سفر دچار خستگی و خواب آلودگی شدند، مدتی را استراحت کرده و پس از آن به سفر خود ادامه دهند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص وضعیت جاده چالوس تصریح کرد: ترافیک در این جاده به حالت نیمه سنگین درآمده اما این وضعیت موقتی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج