اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۰۱۰۳
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

مردم شنبه و یکشنبه برگردند

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده از ترافیک روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: تنها دلیل انسداد تونل کندوان در شب گذشته تخطی خودروهای لاین رفت محور چالوس-تهران در زمان ورود به تونل بود.

خبرگزاری ایسنا: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده از ترافیک روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: تنها دلیل انسداد تونل کندوان در شب گذشته تخطی خودروهای لاین رفت محور چالوس-تهران در زمان ورود به تونل بود.

عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازگشایی تونل کندوان در شب گذشته اظهار داشت: تنها دلیل انسداد تونل کندوان در شب گذشته، تخطی خودروهای عبوری لاین رفت محور چالوس-تهران بود که با ورود به تونل به ایجاد گره ترافیکی دامن زدند.

وی افزود: عملیات بازگشایی گره ترافیکی تونل کندوان به همت راهداران و با همکاری پلیس راهور ناجا تا ساعت چهار صبح امروز به طول انجامید و تمام ۳۸ جت فن موجود در تونل به طور ۲۴ ساعته فعال بود و پلیس نیز عملیات خود را از میدان امیرکبیر کرج آغاز کرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به دور بازگشت سفرهای آخر هفته تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود برگشت سفرهای خود را به جای روز جمعه به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کنند تا با مشکلات دور رفت روبه‌رو نشوند و از طرفی ایجاد ترافیک به خستگی و خواب‌آلودگی دامن نزند.

حسن نیا با بیان اینکه «بازگشت در روزهای شنبه و یکشنبه به نفع مسافران و مردم خواهد بود» گفت: نمی توان انتظار داشت برای دور برگشت تمامی محورهای شمالی کشور یک‌طرفه شود، زیرا برخی محورها مانند فیروزکوه مسیر تردد کامیون‌های حمل سوخت و ساکنان بومی شهرها و روستاهای حاشیه جاده هستند که باید به برای انجام امور روزمره خود به دو طرف جاده دسترسی داشته باشند.

وی در ادامه از برقراری وضعیت عادی و ترافیک روان در محورهای شمالی خبر داد و به پایگاه خبری وزارت راه گفت: اکنون در ورودی شهرهای ساحلی استان‌های گیلان و مازندران ترافیک سنگینی حاکم است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: بزرگرترین گرفتاری ما عدم رعایت تردد در لاین‌های مشخص شده، رانندگی از شانه خاکی و بی‌توجهی به علائم رانندگی در طول مسیر است و همین مساله باعث بروز تاخیر در زمان رسیدن به مقصد می‌شود، در صورتی که اگر با سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت و در لاین مشخص و خط کشی شده تردد شود در مدت کوتاه‌تری به مقصد خواهند رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه خخخخ

    • بدون نام

      مردم شنبه يکشنبه مرخصي ندارن!! تعطيل نيستن!!؟

    • بدون نام

      ما که انشالله یک شنبه میریم...البته شمال نه..هاااا...از خوزستان عشق به اصفهان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج