۳۵۱۰۹۵
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

پیگیری درمان بیماری که حین عمل سوخت!

مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: روند درمانی بیماری که حین عمل قلب باز دچار سوختگی شده است، پیگیری قانونی می‌شود.

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: روند درمانی بیماری که حین عمل قلب باز دچار سوختگی شده است، پیگیری قانونی می‌شود.

پیرو پخش فیلمی در شبکه های اجتماعی، سید محمدحسین میردهقان در تشریح روند درمانی بیماری که هنگام جراحی عمل قلب باز در یکی از بیمارستان های غیر دولتی دچار سوختگی شده است، گفت: متاسفانه بیمار دچار سوختگی در حین عمل شده است که از عوارض بسیار غیر شایع و در عین حال شناخته شده عمل جراحی است.

وی افزود: اقدامات درمانی در مورد بیماری‌های اولیه با توجه به اینکه خود بیماری اصلی و عوامل همراه دارای ریسک بالا بوده اندبه درستی انجام شده است ولی در نحوه رسیدگی به خود عارضه سوختگی نقایصی مشاهده می‌شود.

مدیر کل دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های لازم با مسئولان بیمارستان غیردولتی و بیمارستان پشتیبان آن، اقدامات لازم صورت گرفته و تا درمان مناسب سوختگی و رفع عوارض آن، بیمار با هزینه بیمارستان مبداء تحت درمان قرار خواهد گرفت.

میردهقان تاکید کرد: برای بهبود روش‌های مراقبت در این بیمارستان غیر دولتی و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، اقدامات لازم در حال انجام است و علاوه بر این برخوردهای قانونی لازم با خود این حادثه به صورت مستقل انجام می‌پذیرد.

امروز نیز محمدنعیم امینی فرد، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، درباره افزایش ۵ درصدی خطاهای پزشکی از سال ۹۳ تا ۹۴ در مصاحبه‌ای گفته بود: اگرچه یک رضایتمندی کلی در حوزه سلامت وجود دارد اما با آرمان ها فاصله داریم همچنین در طرح تحول سلامت افزایش قابل توجهی در ارایه خدمات داشتیم که باید این موضوع مورد تحلیل قرار گیرد که این میزان افزایش خطاهای پزشکی ناشی از افزایش فشار کاری ارایه دهندگان خدمت بوده یا نقص تجهیزاتی، که نیاز است وزارت بهداشت این موارد را مورد ارزیابی کارشناسی قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رضایت مندی درحوزه سلامت؟ یابیخبری یا خودتو زدی به بیخبری
      هرسکوتی علامت رضایت نیست.

    • ترسو

      اينم به پيگيريهاي ! قبليتون اضافه كنيد !

    • علی بابا

      ........... چنین بیمارستانهای بی ایمنی... و ... بر سر ما که زبون بر کام گرفتیم تا خواهر برادرمون به راحتی گرفتار چنین بی نظمی هایی بشوند... غافل از اینکه روزی همین موضوعات گریبانگیر خودمان و خانوادمان خواهد شد... همیشه فکر میکنیم این اتفاقات واسه دیگران میافته و واسه ما نمیافته پس به ما چه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج