adexo3
۳۵۱۱۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

زیادی کاربران، نینتندو را به دردسر انداخت!

این روزها حرف و حدیث درباره‌ی بازی جدید شرکت Nintendo، یعنی بازی Pokemon Go حسابی داغ شده است.

وب سایت برسام - رضا اسکندری: این روزها حرف و حدیث درباره‌ی بازی جدید شرکت Nintendo، یعنی بازی Pokemon Go حسابی داغ شده است. خبرهای مختلف و متعددی از این بازی به گوش می‌رسد اما همه‌ی این خبرها یک ویژگی مشترک دارند: همه‌ی آن‌ها مربوط به آمریکا هستند! بله، این بازی هنوز در جاهای دیگر دنیا به راه نیفتاده و احتمالا کاربران باید چندوقت دیگری هم برای تجربه‌ی آن صبر کنند.

زیادی کاربران، نینتندو را به دردسر انداخت!

بازی Pokemon Go یک بازی تعاملی برای گوشی‌های هوشمند شماست که در آن، شما باید در کوچه‌ها و خیابان‌های محله‌تان بگردید و جانوران دنیای Pokemon را پیدا کنید، آن‌ها را به مجموعه‌ی Pokemon های خودتان اضافه کنید و با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. اما آن طور که در اکانت رسمی این بازی در توییتر نوشته شده، ارائه‌ی جهانی این بازی به تعویق افتاده است.

به نظر می‌رسد مشکل اصلی نینتندو، سرورهای آن‌هاست که گویا تحمل این همه کاربر را نداشته است. کاربران آمریکایی حسابی از خجالت بازی درآمده‌اند و همین حالا تقریبا تمام شبکه‌های اجتماعی پر از تصاویر و Screenshot هایی است که آمریکایی‌ها از بازی‌شان گرفته‌اند. گسترش سریع این بازی، هرچند حسابی مدیران و طراحان Nintendo را خوشحال کرده، اما حالا آن‌ها با مشکلاتی در سرورهایشان روبرو شده‌اند.

این مشکل نه تنها رونمایی جهانی این بازی را به تعویق انداخته، بلکه همان کاربران آمریکایی هم در چند روز اخیر به دفعات با خطا در ورود به بازی و اجرای آن روبرو می‌شوند. بازی Pokemon Go علاوه بر ایالات متحده در کشورهای استرالیا و زلاندنو هم روانه‌ی بازار شده که کاربران این کشورها هم، هرچند نه به اندازه‌ی آمریکایی‌ها، با این مشکلات روبرو شده‌اند. حالا شرکت Nintendo برای آن که بر بار مشکلات خودش اضافه نکند، برنامه‌ای برای سر و سامان دادن به سرورهایش راه انداخته و اعلام کرده تا زمانی که از عملکرد سرورهای جدید و ظرفیت آن‌ها برای بازیکنان قدیمی و جدید مطمئن نشود، از نسخه‌ی جهانی این بازی رونمایی نخواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج