اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۱۱۷۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جنگ بعدی آخرین جنگ در جهان است

رئیس جمهور سابق اتحاد جماهیر شوروی گفت: اگر بحران تشدید شده و منجر به وقوع جنگ دیگری در جهان شود، این آخرین جنگ خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: میخائیل گورباچف رئیس جمهور سابق اتحاد جماهیر شوروی در مصاحبه با یک ایستگاه رادیویی تاکید کرد: اگر بحران در روابط بین‌المللی تشدید شود و این مساله در نهایت منجر به وقوع جنگ شود، این آخرین جنگ خواهد بود.

رهبران ناتو در نشست روز جمعه موافقت کردند تا نیروهای نظامی بیشتری را در کشورهای بالتیک و لهستان مستقر کنند تا برای مقابله با تجاوز احتمالی روسیه، از کشورهای منطقه دفاع کنند.

گورباچف ضمن اشاره به نشست اخیر رهبران ناتو، تصریح کرد: تصمیمات اتخاذ شده در نشست ناتو در ورشو را باید یک آمادگی برای جنگ تمام عیار با روسیه تلقی کرد. به نظر من تصمیمات اخیر ناتو کوته نظرانه و بسیار خطرناک خواهد بود.

رئیس جمهور سابق اتحاد جماهیر شوروی اظهار داشت: چنین اقداماتی منجر به تشدید تنش می‌شود. اروپا در حال تجزیه و فروپاشی است، جهان نیز در حال فروپاشی است. این یک مسیر نادرست برای جامعه جهانی است. بحران‌های جهانی زیادی وجود دارد که مانع همکاری می‌شود. لازم است گفتگو و مذاکره از سر گرفته شود.

گورباچف گفت: ناتو با استقرار ۴ تیپ نظامی در کشورهای شرق اروپا عملا به یک جنگ سرد دیگر و یک رقابت تسلیحاتی دیگر نزدیک شده است. هنوز راهکارهایی برای جلوگیری از اقدام نظامی وجود دارد و به نظر من سازمان ملل باید در این زمینه اقدام کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سسس

      به نظر من که انقدر مردم دنیا خسته و ناامید شدن، اگر یه ابلهی آتش جنگ رو روشن کنه، خیلی از مردم به جای جنگ، یا تو خونه ها میمونن و یا خودشون رو میکشن.
      دیگه کمتر کسی روحیه قهرمانی و شجاعت و انگیزه داره.

    • بدون نام

      اگر سری به کتاب و نوشته های نوستراداموس بزنین و مطالعه کنین متوجه میشین که جنگ های جهانی و خیلی از اتفاقای دیگه رو به درستی پیش بینی کرده بود. حتی در مورد جنگ جهانی سوم نوشته که توسط فردی عرب تبار از منطقه شام شروع میشه!!! و خیلی جزییات دیگه
      حالا اینکه این موضوعات رو از کجا آورده و گفته جای سوال داره

    • sms

      از زمان غارنشینی ادمها در جنگ بودند برای حل مشکلاتشون.
      هنر ان است که بدون جنگ به حل مشکل بپردازی.
      ان وقت میتونی به انسان تبدیل بشی.

    • بدون نام

      برو بابا!متوهم!!!؟

    • اسد

      امیدوارم روزی برسد که هیچ جای این کره خاکی جنگی نباشه وحتی هبچ مرز وارتشی نباشد وجامعه ی جهانی تشکیل بشود وهمه مردم با ارامش وصلح زندگی کنن فکرش را بکن هیچ مرزی نباشد وهیچ جنگی نباشد واگر مشکلی پیش اید با عقل ودرایت پایان بپذیرد نه اینکه ترمز جنگ با بمب اتم کشیده شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج