۳۵۱۵۳۶
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

تحصن نماینده مجلس در خوزستان +عکس

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به وضعیت نامناسب آب شرب و همچنین قطعی آب کشاورزان در ساختمان استانداری خوزستان تحصن کرد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام مجید ناصری نژاد در اعتراض به قطعی مکرر آب و کمبود آب و در نتیجه به خطر افتادن کشاورزی و نخلستان‌های شادگان امروز پس از جلسه با استاندار خوزستان اعلام کرد تا زمان حل مشکل از استانداری خارج نمی‌شود.

وی ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آب رودخانه جراحی قطع شده و نخلستان‌های موجود در شادگان که یکی از تولیدکنندگان مهم خرما در خوزستان و ایران است در خطر قرار گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: در این مدت به هر وسیله به مسئولان اطلاع دادیم و خواستیم مشکل حل شود اما حل نشد و به همین دلیل بنده تصمیم گرفتم تا زمانی که مشکل حل نشده ساختمان استانداری خوزستان را ترک نکنم.

تحصن نماینده مجلس در خوزستان +عکس

وی با اشاره به دیدار استاندار خوزستان از شادگان و اطلاع از وضعیت شهرستان گفت: منصفانه نیست که کشاورزی شادگان به دلیل قطع شدن آب رودجراحی در خطر نابودی باشد اما در قسمت بالادست رودخانه کشاورزی صورت بگیرد و از آب رودخانه نیز استفده کنند.

نماینده مردم شادگان گفت: آب شرب مردم نیز در شهرستان شادگان در ایام عید فطر که مردم به دلیل میهمانی و دید و بازدیدهای عیدانه نیاز داشتند قطع بود و در طول ماه رمضان همین مشکل وجود داشت.

وی گفت: ادامه این روند و این مشکلات علاوه بر ضربه به مردم و بیکاری کشاورزان سبب ترک شهر می‌شود و به همین دلیل برای درخواست از مسئولان وارد استانداری شده‌ام و تا زمان حل مشکل در همین مکان می‌مانم تا فکری برای مردم حوزه انتخابیه‌ام شود.

استان خوزستان به عنوان پرآب ترین استان کشور دارای بیشترین تعداد سد نیز هست این در حالی است که در برخی مناطق این استان در طول ماه مبارک رمضان مشکل قطعی و بی‌کیفیتی آب شرب یکی از مشکلات جدی مردم بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت با آب کوچه و خیابون و ماشین میشورن، مگه اسراف گناه کبیره نیست پس چرا نیرو بسیج نمیکنن تو کوچه و خیابون امر به معروف کنن و تذکر بدن به کسانی که این کار و میکنن ....

    • بدون نام

      دمت گرم آقای نماینده، خیلی مردی

    • بدون نام

      بابا ای ول دمت گرم ما مردم خوزستان بیشتر از اینا لیاقت داریم کسی قدرمون نمیدونه

    • گم نام

      با سلام خدمت هم وطنانم. .و عرض ادب خدمت حجت السلام ناصری .واقعا دیگر نمایندگان.باید از شما یاد بگیرین وبخاطر مردمی که بهشون رای دادن حداقل .ی کاری بکنند.آفرین به شما که برای رسیدن به هدفتان گویا در استاندار ی. به تحصن( نشستین). فرمودید تا آب نیاید.شما هم نمی آید.البته ما داریم نمایندگان. بعضی از شهرها.که بخاطرهدفشان.باوردارن که.باید آستین بالا بزنند.و خودشان هم کمکی.کنند.تا شاید دراین آشفته بازارگره ای از گره باز کنند.که باتوجه به اینکه شما مرد با تجربه ای هستید.صددرصد کار شما درست است.امیدوارم که هر چه زودتر .به خواستتان برسید.کاش ما هم می‌توانستیم. مثل شما عمل کنیم.اما به هزار دلیل نمیشود.راستی جناب فیش حقوق شما چقدر است .به خاطراین .تحسن یک وقت خانواده. بی مبلغ نمانند.به هر حال موفق باشید......

    • حسن

      بابا دمش گرم٬ایول.نماینده های دیگه یادبگیرن

    • بدون نام

      افرین به این نماینده

    • سوسنگرد

      درود بر این چنین نماینده دلسوز مردم، امیدوارم موفق باشند

    • بدون نام

      اصفهانیها کمتر اب خوزستان را ....... حل می شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • سعید

      نماینده لیست امید هست ها

    • الهه

      واقعا خسته نباشید ماکه از آب شرب هم محرومیم اگه شهرهای بالا غارتش نکن خوزستان جنة علي الارض ميشود ولی افسوس که وجدانی بیدار نیست

    • بدون نام

      نماینده مردمی دمت گرم.نزاراب کارون هم مانندنفت ب یغمابره

    • بدون نام

      الهه خانم درست میگن .منم خوزستانیم اب کارون دادن اصفهان.اگ اصفهانی هابودن عمرااینکاررونمیکردن بخدا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      آفرین به این چنین نماینده مستولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج