۳۵۱۷۱۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نریشن نرگس آبیار در «سریر عفاف»

مستند «سریر عفاف» با استناد به اسناد و شواهد تاریخی با پخش از شبکه مستند، از «عفت، حیا و پوشیده بودن بانوان ایرانی» در طول تاریخ و در ادیان مختلف در سرزمین ایران سخن می گوید.

روزنامه بانی فیلم: مستند «سریر عفاف» با استناد به اسناد و شواهد تاریخی با پخش از شبکه مستند، از «عفت، حیا و پوشیده بودن بانوان ایرانی» در طول تاریخ و در ادیان مختلف در سرزمین ایران سخن می گوید.

نریشن نرگس آبیار در «سریر عفاف»

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، «سریر عفاف» که به مناسبت سالروز حجاب و عفاف امروز پخش می شود، با حضور کارشناسان، علاوه بر رعایت تنوع در روایت، به اعتبار فیلم قوت بخشیده است.

سکانس آغازین این مستند با خانم جوان محجبه ای آغاز می شود که از میان آثارِ تمدن هفت هزار ساله ایران زمین به دوربین (مخاطب) نزدیک می شود و نریشن که در اصل صدای ذهنی اوست، روایت می شود.

سادگی و صداقت در روایت، یکی از نقاط قوت این مستند است به طوری که حتی مخالفان حجاب و عفاف را نیز به فکر فرو می برد. عکس ها، اسناد، سنگ نگاره، مجسمه ها و آثار تاریخی استفاده شده در این فیلم به کمک افتر افکت و دیگر نرم افزارهای گرافیکی زیباسازی شده اند تا مخاطب از تماشای آنها لذت بیشتری ببرد و درک او را نیز از موضوع تقویت کند.

به رغم گستردگی موضوع، فیلم همچنان از انسجام در ساختار و روایت برخوردار است و به مخاطبان خود مخصوصاً بانوان ایرانی این پیام را می رساند که عفت، حیا، پوشیده بودن و حجاب، میراثی است ارزشمند که در طول تاریخ مورد تأیید و تأکید عقلانیت و ادیان بوده است و موجب بالا رفتن ارزش زن و جایگاه اجتماعی او شده است. زن ایرانی، همیشه تاریخ با حیا و عفت خود نسلی پاک را در دامن خود پرورش داده است و زندگی او اینچنین نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

«سریر عفاف» به کارگردانی علی جهانی و تهیه کنندگی سید سعید میرصادقی و ابوذر پورمحمدی، با گویندگی متن نرگس آبیار امشب ساعت ۲۲ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و فردا ساعت ۶ بازپخش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      اينم دير اومده و زود ميخواد بره !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج