۳۵۱۹۷۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تکذیب خبر نشت مجدد مخازن بوعلی

فرماندار ماهشهر با تکذیب خبر نشت مجدد یکی از مخازن پتروشیمی بوعلی که امروز برخی از رسانه‌ها آن را منتشر کرده بودند، گفت: شرایط و اوضاع پتروشیمی بوعلی کاملا کنترل شده است و برخی بی جهت به بعضی از مسائل دامن می‌زنند و به دنبال بر هم زدن آرامش مردم هستند.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار ماهشهر با تکذیب خبر نشت مجدد یکی از مخازن پتروشیمی بوعلی که امروز برخی از رسانه‌ها آن را منتشر کرده بودند، گفت: شرایط و اوضاع پتروشیمی بوعلی کاملا کنترل شده است و برخی بی جهت به بعضی از مسائل دامن می‌زنند و به دنبال بر هم زدن آرامش مردم هستند.

منصور قمر اظهار کرد: هیچ نگرانی در خصوص حادثه به وجود آمده در پتروشیمی ماهشهر وجود ندارد و مردم نباید به شایعات توجه داشته باشند زیرا مسئولین با تمام وجود شرایط را تحت کنترل خود دارند و تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: به دلیل مشکلات و استرس‌های به وجود آمده در روزهای وقوع حادثه حریق، از تمام مردم شهرستان ماهشهر، بندر امام و روستاییان این مناطق عذرخواهی می‌کنم و دعای آن‌ها بود که این حادثه به خیر گذشت و مشکلات ختم به خیر شد.

قمر با اشاره به مساله پرداخت خسارات حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی عنوان کرد: بیمه تمام خسارات وارد شده به پتروشیمی بوعلی را پذیرفته است و آن خسارات را جبران می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پتروشیمی بوعلی عملیات بازسازی این مجتمع را آغاز کرده‌اند و امیدواریم هر چه سریعتر اوضاع به شرایط عادی بازگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      خدا راشکرمیکنیم وسپاسگزاریم.انشاالله درسایه حق تعالی کلیه عزیزان زحمت کشی که درراه پیشرفت واعتلای مملکت اسلامی مان ایران سرافراز گام برمیدارندپیروز وسلامت باشند.من دست تک تک این عزیزان را می بوسم وبه آنان افتخار میکنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج