۳۵۲۱۴۰
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

زشت و زیبای صالحی در کلام زیبا کلام

اصلاح‌طلبان دلواپس حرف‌هاي علي‌اكبر صالحي شده‌اند...

روزنامه جوان : اصلاح‌طلبان دلواپس حرف‌هاي علي‌اكبر صالحي شده‌اند؛ مي‌گويند صالحي دارد زير همه چيز مي‌زند؛ مي‌گويند صالحي چشم روي همه چيز بسته است. زيباكلام حرف‌هاي تند و تيزتري هم مي‌زند. او رسماً صالحي را به سياسي‌كاري متهم مي‌كند، چون حدس مي‌زند شايد اصولگرايان از سال بعد سركار بيايند، مي‌خواهد بگويد من خيلي هم با اصلاح‌طلبان همراه نبوده‌ام تا در دولت بعدي هم سمت بگيرد!

حتماً از شنيدن اين ادبيات تهمت‌آلود و تند از اصلاح‌طلبان نسبت به يكي از مديران ارشد و برجامي دولت يازدهم متعجب شده‌ايد، اما تعجبي نيست؛ آن تعريف و تمجيدها و سكه دادن‌ها براي وقتي بود كه صالحي در مجلس فرياد حمايت از برجام سر مي‌داد، حالا كه از بدعهدي طرف‌هاي غربي مي‌گويد، از نظر اصلاح‌طلبان او سياسي‌كار و فرصت‌طلب است. زيباكلام يك تلاش سختي هم دارد كه نقش پررنگ صالحي در برجام را تشريح كند كه صالحي ادعا نكند در برجام كاره‌اي نبوده است. انگار دارند پي مقصر مي‌گردند و مي‌ترسند اين فتح‌الفتوح ديروزي كه نشتي‌هايش هر روز دارد بيرون مي‌زند، همه‌ تقصيرش بيفتد گردن روحاني و ظريف!

نكته‌ مهم‌تر اين است كه زيباكلام مي‌گويد « آقاي دکتر صالحي از رئيس‌شان يعني آقاي روحاني کدورت دارند اما مهم اين است که به خاطر يک دستمال، قيصريه را آتش نزنند. ممکن است صالحي به خاطر اين کدورت حق داشته باشد چون اين رئيس‌جمهور بود که ابتدا به او حمله کرد اما راه نشان دادن دلخوري، اين نيست» ... و بعد هم توصيه مي‌كند ظريف حکمیت کند و دست اين دو را در دست هم قرار دهد!

اين توصيف به گونه‌اي است كه انگار ميان صالحي و روحاني كدورت‌هاي شخصي در جريان است و با ريش‌سفيدي حلش كنيم و در خانه روي هم رو ببوسيد و صلوات بفرسيد و تمام؛ ديگر جلوي غريبه‌ها دعوا نكنيد! اصلاً صادق زيباكلام توجهي ندارد كه پاي حق و حقوق يك ملت در ميان است. پاي بدعهدي‌هاي چند كشور در يكي از مهم‌ترين توافقنامه‌هاي خارجي تاريخ ايران وسط است. اين دعوا، يك جدل شخصي نيست كه بگذريم و تمام شود و اگر از طعنه‌هاي گلايه‌آلود «مرد تا ديروز محبوب اصلاح‌طلبان» به روحاني بگذريم (كه البته به قول خود زيباكلام اين اول روحاني بود كه به صالحي حمله كرد) باقي ماجرا، ماجراي هشدار نسبت به بدعهدي طرف مقابل و نقشه‌هايي است كه غربي‌ها براي ايران كشيده‌اند؛ ببريم در پستو حل كنيم؟

بگذريم؛ صالحي براي اينها ديروز خوب بود كه در تأييد برجام قسم جلاله مي‌خورد؛ حالا او با اين همه سابقه‌ سياسي و هسته‌اي از نظر زيباكلام و اصلاح‌طلبان حق اظهارنظر ندارد؛ حرف‌هايش هم با سانسور از رسانه‌هاي اصلاح‌طلب مواجه شد. صالحي اين روزها بد شده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا ادم می مونه اگه این برجام نبود در مورد چه چیزی می خواستید جبهه بگیرید و داستان سرایی کنید حالا نوبت صالحی شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج