adexo3
۳۵۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حجت‌الاسلام قدرت‌الله عليخاني:

با شخص احمدي‌نژاد مشكل داريم!

اين عضو فراكسيون اقليت مجلس متذكر شد: امروز نيز برخي از نمايندگان تازه متوجه انحراف در دولت شده‌اند، اما بايد بگويم كه ما با رأس انحراف و رأس خطايا و مشكل كشور كه شخص احمدي‌نژاد رئيس جمهور است، مشكل داريم.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله عليخاني نماينده مردم قزوين و عضو فراكسيون اقليت مجلس در تذكري با استناد به ماده ۷۷ آئين‌نامه داخلي مجلس، نسبت به نطق نماينده اردل و فارسان كه در اظهاراتش گفته بود اصلاح‌طلبان ‌با ‌گروه انحرافي ارتباط دارند، ‌واكنش نشان داد‌ و اظهار داشت: يكي از همكاران در نطقشان نسبت به جمعي از نمايندگان، موضوعي را مطرح كردند كه بنده يكي از اعضاي آن گروه هستم و به آن افتخار هم مي‌كنم.


وي افزود: اين نماينده مجلس در نطق خود گفت كه اصلاح‌طلبان در رأي به سجادي همراهي كردند و اصلاح‌طلبان با كساني كه جزو گروه انحرافي هستند، ارتباط دارند.

عليخاني در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: آن زمان كه هيچكس راجع به اين دولت و دولتيان موضعي نداشت، فرياد عليخاني بلند بود و بايد بگويم كه من ديروز به آقاي سجادي رأي ندادم كه تعدادي از نمايندگان نيز شاهدند.

اين عضو فراكسيون اقليت مجلس در ادامه متذكر شد: امروز نيز برخي از نمايندگان تازه متوجه انحراف در دولت شده‌اند، اما بايد بگويم كه ما با رأس انحراف و رأس خطايا و مشكل كشور كه شخص احمدي‌نژاد رئيس جمهور است، مشكل داريم.

وي گفت: مواضع و رويكردهاي بنده در مجلس ششم نسبت به ولايت فقيه و رهبري مشخص بود.

پس از اين حاشيه‌ها و اظهارات عليخاني، علي لاريجاني رئيس مجلس در پاسخ به تذكر نماينده قزوين، با تأكيد بر اينكه نمايندگان بايد در نطق‌هاي ميان‌دستورشان دقت كنند، گفت: من اين گلايه را واقعا دارم كه نمايندگان نبايد در نطق‌هايشان بي‌جهت مسائلي را مطرح و سخناني را عنوان كنند كه درست نباشد و نبايد مجلس را ميدان كشمكش كنيم و بايد موضوعات و مسائل مختلف رعايت شود.

رئيس مجلس همچنين تصريح كرد: بايد دانست كه اگر كسي مي‌خواهد رأيي بدهد، اگر رأي مثبت هم داده باشد، او آزاد است و اين رأ‌ي مثبت به آقاي سجادي به معناي همراهي با گروه انحرافي نيست و بايد بدانيم كه تشخيص نمايندگان در دادن راي مثبت در نظر گرفتن توانمندي‌هاي فرد بوده است و بهتر است از اين مسائل عبور كنيم.

- پس از اظهارات رئيس مجلس و نيز تذكر عليخاني، تعدادي از نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس با جمع شدن در اطراف نورالله حيدري نماينده اردل و فارسان به گفت‌وگو با وي پرداختند كه در بين اين نمايندگان افرادي چون عليخاني، كواكبيان، خبّاز و نيز عماد حسيني نماينده قروه، صمد مرعشي، سليمي و حجت‌الاسلام ذاكر به چشم مي‌خوردند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج