adexo3
۳۵۲۳۹۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ایران مرکز گردشگری حلال دنیا می شود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که تمامی اصول مربوط به گردشگری حلال را در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و سایر برنامه‌ها رعایت می‌کند و از این پس نیز تلاش می‌کنیم ایران را به عنوان مهم‌ترین مرکز گردشگری حلال دنیا معرفی کنیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که تمامی اصول مربوط به گردشگری حلال را در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و سایر برنامه‌ها رعایت می‌کند و از این پس نیز تلاش می‌کنیم ایران را به عنوان مهم‌ترین مرکز گردشگری حلال دنیا معرفی کنیم.

مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: شهر تبریز زیرساخت‌های بسیار مناسب گردشگری، فرهنگی، تاریخی و ... دارد و با داشتن این ظرفیت‌ها، می‌تواند به عنوان یکی از کانون‌های مهم طبیعت‌گردی کشور محسوب شود.

وی افزود: انتخاب این شهر، به عنوان مرکز گردشگری کشورهای اسلامی، جای تبریک به مردم دارد و امیدواریم با همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مربوطه و مردم، شاهد هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های مربوط به تبریز ۲۰۱۸ باشیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیار ویژه‌ای برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده و از مدت‌ها پیش، مقدمات لازم با هدف هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها آغاز شده است.

سلطانی‌فر از آغاز به کار ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ در تهران خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های ذیربط در امر گردشگری، فرهنگی، تاریخی در جلسات این ستاد شرکت خواهند کرد.

به گفته این مقام مسئول، تا سال ۲۰۱۸ جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در تبریز برگزار خواهد شد.

سلطانی‌فر همچنین از برگزاری جشنواره بین‌المللی سران کشورهای اسلامی به میزبانی تبریز در شهریور سال‌جاری خبر داد.

همچنین دقایقی پیش مجتمع فرهنگی، تجاری، رفاهی و اداری ستاره‌باران واقع در خیابان ۲۲ بهمن تبریز نرسیده به نصف راه توسط سلطانی‌فر افتتاح شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه نشد ، خودتون خودتون رو مرکز گردشگری معرفی میکنید ؟ ما در گردشگری در هیچ زمینه ای نمیتونیم حرفی بزنیم وقتی یکی از ابتدایی ترین چیزها مثل سرویس بهداشتی در سطح شهرها ی ایران از پایین ترین استانداردهای جهانی هم برخوردار نیست . من خودم به عنوان یک ایرانی نمیتونم به راحتی ایران گردی کنم به خاطر نبود سرویس بهداشتی مناسب سر راهی و در شهرهای ایران .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج