۳۵۲۵۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نمایشی از شاهنامه و برای شاهنامه

رضا بابک که با افروختن چراغ اجرای نمایش «قصه های من و تو و شاهنامه» و نواختن زنگ پهلوانی آغاز اجرای عمومی این نمایش را همراهی کرد از اهمیت نمایش داستان های شاهنامه برای کودکان و نوجوانان گفت.

روزنامه بانی فیلم: رضا بابک که با افروختن چراغ اجرای نمایش «قصه های من و تو و شاهنامه» و نواختن زنگ پهلوانی آغاز اجرای عمومی این نمایش را همراهی کرد از اهمیت نمایش داستان های شاهنامه برای کودکان و نوجوانان گفت.

نمایشی از شاهنامه و برای شاهنامه

در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان و استقبال چشمگیر تماشاگران همراه بود رضا بابک پیشکسوت تئاتر گفت: مریم معترف را از زمان دانشگاه می شناسم. گرچه با او همکلاس نبودم ،اما همواره کارهایش را دنبال کرده ام . او هنرمندی است که به خوبی صحنه و مخاطب را می شناسد.

بابک از اهمیت پرداختن به داستان های شاهنامه فردوسی برای کودکان گفته و تصریح کرد: کودکان در این نمایش هاست که با فرهنگ کهن ایران آشنا می شوند. امیدوارم که افراد بیشتری این نمایش را ببینند و از آن لذت ببرند. این هنرمند در ادامه چراغ نمایش را افروخته و زنگ زورخانه ای که به آن عنوان زنگ پهلوانی داده شد را به صدا در آورد

. بابک در پایان نمایش نیز گفت: اطمینان دارم این نمایش با استقبال خوب تماشاگران و خانواده ها همراه خواهد شد. مردم داستان های شاهنامه را دوست دارند و به آن توجه نشان می دهند. این نمایش تکنیک قابل توجه و جذابی دارد و با عروسک هایی که به کار گرفته شده می تواند ارتباط خوبی با مخاطب بر قرار کند. نمایش «قصه های من و تو و شاهنامه» با بازی هنرمندانی همچون ناصر آویژه ، حسین مزینانی ،منا شمس الدینی و اجرای زنده موسیقی توسط شهرام نجاتی درحالی روی صحنه رفت که همراهی کودکان و نوجوانان حاضر در سالن با آن شگفت انگیز بود. آشنایی با قصه ها و شخصیت های شاهنامه و ماجراهایی که رستم در مسیر هفت خوان با آن دست و پنجه نرم می کند شگفتی بازیگران را نیز به همراه داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج