۳۵۲۶۱۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

افزایش حجم آپلود تصاویر GIF در توییتر

توییتر امکان استفاده از تصاویر GIF را بیشتر کرده و حجم این تصاویر را از ۵ مگابایت به ۱۵ مگابایت افزایش داده است. این قابلیت باعث می‌شود که بتوان تصاویر GIF بزرگ‌تر هم در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشت.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: توییتر امکان استفاده از تصاویر GIF را بیشتر کرده و حجم این تصاویر را از ۵ مگابایت به ۱۵ مگابایت افزایش داده است. این قابلیت باعث می‌شود که بتوان تصاویر GIF بزرگ‌تر هم در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشت.

افزایش حجم آپلود تصاویر GIF در توییتر

البته حجم آپلود عکس‌های معمولی در توییتر همان ۵ مگابایت باقی‌مانده؛ اما حجم تصاویر GIF سه برابر بیشتر شده تا کاربران بتوانند تصاویر متحرک بیشتری آپلود کنند. همچنین این قابلیت به TweetDeck اضافه نشده و امیدواریم که در آینده بتوان GIF های حجیم‌تر هم در این قسمت ارسال کرد.

تا اینجای کار هم مشخص شده که امکان آپلود تصاویر GIF تا ۱۵ مگابایت در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته و تنها چند اکانت مختلف می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. هنوز گفته نشده که این ویژگی کی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.

این قابلیت می‌تواند نشانه‌هایی از تغییر استراتژیک توییتر باشد. این شبکه‌ی اجتماعی محدودیت‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌داد و در چند وقت گذشته سعی کرده آن‌ها را برطرف کند. به طور مثال اکنون می‌توان در این شبکه‌ی اجتماعی ویدیوهای ۱۴۰ ثانیه‌ای آپلود کرد. قبلا می‌شد در این سایت ویدیوهای ۶ ثانیه‌ای آپلود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج