اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۲۶۷۲
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پای فیش های حقوقی به وزارت صنایع رسید

بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) منوچهر طاهایی با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به جای مجتبی خسروتاج به عنوان سخنگوی این وزارتخانه معرفی شد.

خبرگزاری میزان: بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) منوچهر طاهایی با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به جای مجتبی خسروتاج به عنوان سخنگوی این وزارتخانه معرفی شد.

مراسم معارفه سخنگوی جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی برگزار شد که با وجود دعوت کتبی از اصحاب رسانه برای پوشش خبری این مراسم، ‌ نعمت‌زاده - وزیر صنعت، معدن و تجارت - خواستار عدم حضور خبرنگاران در این مراسم شد و پس از تودیع مجتبی خسروتاج و معارفه منوچهر طاهایی به عنوان سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط نعمت‌زاده که بدون حضور خبرنگاران صورت گرفت، سخنگوی جدید وزاتخانه در جمع رسانه‌ها حضور یافت.

طاهایی درباره موضوع فیش‌های حقوقی مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و اظهار نظر تهرانفر - معاون سابق بانک مرکزی - مبنی بر اینکه وضعیت فیش‌های حقوقی در بخش‌های صنعت و کشاورزی به مراتب بدتر از مدیران بانک‌هاست، گفت: اطلاعات لازم درباره مدیران این وزارتخانه و زیرمجموعه‌های آن به مراجع ذی‌صلاح ارائه شده است و باید نتیجه این گزارش از طریق آنان پیگیری شود، چراکه اگر پاسخگویی به شکل پراکنده و غیر موثق صورت گیرد به جز تبعات، چیز دیگری نخواهد داشت.

وی که پیش از این سابقه حضور به عنوان مدیر کل روابط عمومی را در وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته است، اظهار کرد: استراتژی اصلی این وزارتخانه پیشبرد اهداف توسعه صنعت از طریق رونق تولید در کشور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاید خدا به خاطر گار گرانی که برای حقوقشان شلاق خوردند،میخواهد عاملان با افشا شدن حقوقهای ناحق روسیا کند،انشاءالله

    • بدون نام

      اقای مدیر تو را به شرفت این نظریاتی که ارسال میشه پخش کنید شاید خدا یه فرجی بگشاید،ممنون

    • بدون نام

      رسیدن نمیخواد همه گیره

    • حمید کیانی

      کم کم متوجه میشید آنجا هم خبر هایی هست

    • محمد موحدی

      عالیه

    • حسین

      بخدا کسی گوشش بدهکار نیست. اقا که خود عضو هیات مدیره 19شرکت بود کی باهاش برخورد کرد هر موقه هم دلش میخاد انچه دوست داره به مردم میگه. ما موندیم که در این وزارتخونه جز بخور بخور چه کار مثبتی برای مردم انجام میده. اون صحبت هاش در مورد خودرو. والان هم!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزان ما کارکنان وزارت ... بر اساس قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت حقوق میگیریم. اما مدیران اتوبوسی که با ایشان آمده اند تمامشان با استخدام در سازمانهای نیمه دولتی تحت پوشش و ماممور در وزارتخانه مشغول بکار میشن.
        2 سال پیش حقوقهای بین 20 تا 30 میلیون مربوط به صندوق بازنشستگی ... تو ستاد وزارتی پخش شد و ...
        ترا بخدا حقوق معاونین و مشاورین و روسا و معاونین و مدیران سازمانهای زیرمجموعه مثل ایمیدرو - ایدرو- تهیه و تولید مواد معدنی ایران - دخانیات و .... را منتشر کنید

    • بدون نام

      هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد

    • بدون نام

      خوب چه فایده

    • بدون نام

      یکسری بی عدالتی در این وزارتخانه ،‌اضافه کاریهای است که بعضی از خواص تا 175 ساعت میگیرن و فقط همین اضافه کار به اندازه حقوق یک کارشناس دیگر است.

    • بدون نام

      نمی دونم خرفت شدم یا زوال عقل پیدا کردم بابا این مسوولین مظلوم مرتب میگفتن تحریمها بر ما اثر نداشته من حالیم نمیشد چه میفرمایند تا قضیه فیشهای حقوقی این برادران زحمتکش اختر شناس رو شد راست میگفتن ولی من .......

    • یک ذوب آهنی خسته

      .......
      به خدا همه این ۱۶۰۰۰هزار نفر پرسنل ذوب آهن اصفهان هیچ انگیزی دیگه برا کار کردن و امید به آینده ندارند اون هم فقط به خاطر تصمیماتی هستش که این خانم در کارخانه میگیره و آقای مهندس .. که یعنی مدیرعامل هستند فقط اجرارکنند دستورات خانم ... هستند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج