adexo3
۳۵۳۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

مشایی به دنبال سقوط احمدی‌نژاد است

استاد حوزه و دانشگاه و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشایی از ابتدا به دنبال سقوط احمدی‌نژاد بود تاکید کرد: احمدی‌نژاد هنوز هم او را انسان مصلح و خوب و مرتبط و مخالفان مشایی را دچار توهم توطئه می‌داند.

حجت الاسلام مهدی طائب عصر چهارشنبه در نشست علمی "انحراف؛ امتداد فتنه" که در خبرگزاری رسا برگزار شد گفت: مشایی اگر دنبال این بوده است که با نفوذ بر روی احمدی‌نژاد مردم را از اصولگرایان جدا کند، ۶ سال است که شکست خورده است و امروز تاریخ مصرف این جریان تمام شد و اتفاقات جدید هم پس لرزه‌های این جریان انحرافی است.

منتظر فتنه‌های بزرگ‌تر باشیم

وی اظهارداشت: ما باید منتظر فتنه‌های بزرگتری باشیم که در آن فتنه‌ها سامانه استکبار فرو خواهد ریخت، مسئولیت ما بسیار سنگین‌تر می‌شود و ما یگانه سامانه دنیا خواهیم بود.

طائب اضافه کرد: با فتنه جهانی در آینده روبرو هستیم و باید رئیس جمهور و مجلسی را انتخاب کنیم که از رئیس جمهور و مجلس فعلی فرا‌تر باشند و در مقابل این فتنه‌ها نظام را یاری دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مشایی از هر جریانی که نشأت گرفته است از دو نکته غافل بوده‌اند تصریح کرد: این‌ها از جایگاه رهبری و شخصیت رهبر معظم انقلاب غافل بوده‌اند؛ آن مدل قدرتی که مشایی از آن استفاده می‌کند رهبری به خوبی می‌شناسد و می‌بیند و قادر است آن را خنثی کند و‌‌ همان طور که در طول این ۶ سال احمدی‌نژاد را حفظ کرده است در دو سال باقی مانده نیز آن را حفظ خواهد کرد.

حساب مشایی از احمدی نژاد جدا شود

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در باره تبعیت از ولایت فقیه در مورد جریان انحرافی افزود: من احمدی‌نژاد را در این ماجرا خطاکار می‌دانم ولی مشایی نیرویی امنیتی بوده و باید عمق ارتباط او را با دیگران کشف کرد.

وی افزود: باید روی مشایی کار بشود که ببینیم به کجا وابسته است و حساب او را باید از احمدی‌نژاد جدا کرد البته می‌توان مدعی شد که مشایی عنصری نفوذی و از جریان نفاق است که برای رئیس جمهور کشف نشده است.

جریان انحرافی به دنبال براندازی نظام است

طائب درباره به کارگیری سحر و جادو از سوی جریان انحرافی اظهار داشت: جریان انحرافی همانند فتنه به دنبال براندازی نظام است؛ اینها از هر مسیری برای این کار بهره گرفته‌اند تا نظام انقلاب را زمین بزنند و یکی از ابزارهای آن‌ها هم سحر و جادو است.

وی با بیان اینکه یهود متخصص سحر و جادو هستند ادامه داد: از برخی از افرادی که دستگیر شده‌اند چیزهایی مانند ستاره داوودی به دست آمده که نماد یهود و صهیونیسم است و سحر و جادو دستاویزی برای این بوده که شاید از این مسیر براندازی انجام شود.

مشایی و موسوی هیچکدام صاحب نظریه نیستند

طائب با بیان اینکه تمام کسانی که شعار ملی گرایی داده‌اند ذره‌ای عرق ملی نداشته‌اند افزود: همه این‌ها در طول انقلاب هنگامی که ذره‌ای خطر متوجه آن‌ها شد متواری شده‌اند که بنی صدر نمونه آن است؛ امروز هم اگر مشایی ایرانیت را ترویج می‌کند باید از او عبور کنیم و ببینیم چه کسانی این مسایل را به او دیکته کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: مشایی و موسوی هیچکدام صاحب نظریه نیستند و این مسایلی را که مطرح کرده‌اند چیز جدیدی نیست و نشخوارکردن مطالب دیگران است.

فساد جریان انحرافی خطرناک‌تر از فساد اقتصادی دوره‌های گذشته

این استاد حوزه درباره فساد جریان انحرافی تاکید کرد: فساد اقتصادی به دو معناست گاهی فرد و افرادی به دنبال پرکردن جیب خود و خانواده، اطرافیان، هم حزبی‌ها و همشهری‌های خود هستند اما گاهی هیچکدام از این‌ها مطرح نیست اما پول بیت المال در خدمت ترویج تفکری است که ‌‌نهایت آن زمین زدن و نابودی نظام است.

طائب ادامه داد: در این نوع فساد مالی اگر چه فردی برای خود منفعتی به دست نمی‌آورد اما از جریان قبلی خطرناک‌تر است و افرادی به واسطه خرج کردن این پول‌ها بر سر کار می‌آیند که نتیجه آن سرنگونی نظام است.

منبع: خبرگزاری مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مشایی به دنبال سقوط احمدی‌نژاد است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خندان

      پیامبر اعظم فرمودند که دوست نادان خطرناکتر از دشمن است. این درست اما چرا می خواهیم یک روح را که در قالب دو کالبد نفس می کشد و از قضا اداره امور کشوری را در دست دارد با شمشیر جهل به دو نیم کنیم. چرا می خواهید با تخریب نیمه اول این روح که همانا مشایی است نیمه دوم را تطهیر کنید. چرا؟
      خداوندخود قادر و تواناست و امید که هرچه خیر مردم در آن است پیش بیاید.

    • بینام

      آقای احمدی نژاد بچه است یعنی متوجه نیست؟؟؟؟ این از اون حرفاست بابا قال قضیه را بکنید و این دار و دسته منحرف که مملکت را دارند بر باد میدهند را از دور خارج کنید

    • بدون نام

      سوال اساسي اين نيست كه مشائي جه هدفي دارد و بدنبال چيست ؟ سوال اساسي اين است كه چرا قوه قضائيه نميتواند مشائي را به دادگاه بكشد (اگر مسائيل ايشان تا اين حد بر همگان روشن و واضح است )

    • مانی

      اگر ماهیت مشایی آشکار شده پس چرا وزارت اطلاعات او را از ادامه کار باز نمی دارد؟ تا کجا باید منتظر خرابی های او باشیم؟؟

    • بینام

      آنچه که جمهوری اسلامی را تهدید جدی می کند فساد اقتصادی است که در قدیم اگر در لایه های پایین سیستم اداره کشور به صورت محدود وجود داشت اکنون با چراغ سبز بعضی جریانات منحرف و به نام حفظ وبقای دلسوزان نظام در دوره های بعدی انتخابات به شکل گسترده و علنی انجام می شود و نتیجه آن اگر سریعا برخورد نشود از بین رفتن آبروی نظام و دلسردی دلسوزان واقعی کشور و انقلاب خواهد بود انقلاب ما پیروزی کوخ نشینان بر کاخ نشینان بود پیروزی خون بر شمشیر بود ادامه راه پویای امامان شیعه بود انقلاب ارزشها بود به رهبری امام خمینی(ره) اگر این انقلاب از بحرانهای سالهای 59 و 60 و جنگ تحمیلی سرافراز خارج شد به خاطر باور و اعتقاد به همه آن ارزشهای الهی بود اگر این ارزشها و باور مردم به حرکت مسوولین در راه اسلام و خدمت به مردم کمرنگ شود این زحمات و خون شهدا .... . امیدوارم همه در راه صحیح حرکت کنیم و دلسوزان انقلاب و کشور بی تعارف و ملاحظه کاری با منحرفین و مفسدین برخورد کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج