۳۵۳۶۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حذف دفترچه‌‌ تامین اجتماعی کلید خورد

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان از مردادماه استفاده نمی‌شود و بیمه‌شدگان با ارائه کد ملی خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: علی همتی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی درباره حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی گفت: از ابتدای مرداد، استفاده از دفترچه‌های درمانی در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی (مراکز درمانی‌ای که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است و طرف قرارداد نیست) حذف می‌شود.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با مراجعه به مراکز درمانی ملکی سراسر کشور می‌توانند با ارائه کد ملی خود، خدمات درمانی لازم را دریافت کنند.

همتی بیان داشت: در حال حاضر، دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی با شکل جدیدی صادر می‌شود و استفاده از این دفترچه‌ها در مراکز طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در دفترچه‌های جدید درمان نیز اعلام تشخیص بیماری حذف شده است، چرا که این مورد از مسائل خصوصی افراد محسوب می‌شود.

همتی درباره ارائه کارت هوشمند درمان نیز اظهار داشت: هم‌اکنون نسخ الکترونیک و استفاده از سیم‌کارت‌های هوشمند درمانی نیز در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

وی درباره ارائه تجهیزات جدید در مراکز ملکی تأمین اجتماعی نیز اظهار داشت:‌ تمامی دستگاه‌های رادیولوژی آنالوگ در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به دیجیتال ارتقا یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج