اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۳۸۸۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سکوت کاخ سفید نسبت به کودتای ترکیه

کاخ سفید و وزارت امور خارجه آمریکا تاکنون از واکنشی نسبت به کودتا در ترکیه نشان نداده اند و صرفا از شهروندان این کشور خواسته اند تا جوانب احتیاط را در آن کشور رعایت کنند.

خبرگزاری ایرنا: کاخ سفید و وزارت امور خارجه آمریکا تاکنون از واکنشی نسبت به کودتا در ترکیه نشان نداده اند و صرفا از شهروندان این کشور خواسته اند تا جوانب احتیاط را در آن کشور رعایت کنند.

در حالی که نزدیک به چهار ساعت از انتشار خبر کودتای گروهی از نیروهای ارتش ترکیه علیه دولت این کشور می گذرد، نه اوباما و نه جان کری وزیر خارجه او، هیچگونه واکنشی نسبت به این واقعه نشان نداده اند.

جان کری وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران از اظهار نظر در مورد این واقعه خودداری کرد و گفت: هنوز نمی داند که منشاء و عامل این کودتا چه بوده است.

وی تنها گفت: آرزو می کند که آرامش، ثبات و تداوم به ترکیه بازگردد.

وزارت خارجه این کشور هم خبر واقعه را تایید کرد و از آمریکایی های مقیم ترکیه خواست تا در خانه بمانند و یا در اماکن امنی مستقر شوند و از طریق تلفن و یا پیامک با خانواده های خود در تماس باشند.

«ند پرایس» یکی از سخنگویان امنیت ملی کاخ سفید گفته است که این نهاد اوباما را به طور مستمر درجریان تحول وقایع در ترکیه می گذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چاووش

      جاء الحق وزهق الباطل ان الباطل کان زهوقا واما همین یک شب جنگ داخلی وفراراردوغان ازکاخ ورعب وحشت خانوادگی وی واطرافیانش برای تنبیه ایشان کافی است که بدانددرطی این مدت پنج سال چه جنایاتی برعلیه ملت مظلوم سوریه رواداشته کافی است انشاله برسرعقل امده وبداند خدمت به امریکا واقمارش هیچ نتیجه مثبتی برایش نداشته وبعنوان یک دستمال کاغذی مچاله هم برایشان ارزشی ندارد پس روسای کشورهای جمهوری اسلامی ومسلمان دنیا بدانند تنهاپناهگاه انها اسلام وملت اسلامی کشورشان است نه ابرقدرتهای پوشالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج