adexo3
۳۵۴۰۱۲
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

اردوغان: مردم در خیابان ها باشند

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه بعد از ورودبه فرودگاه استانبول- فرودگاهی که چند ساعتی در کنترل کودتاچیان بود- گفت: عاملان کودتا مجازات می شوند. وی گفت: ملت به حضورشان در خیابان تا برچیده شدن بساط کودتاچیان و شورشیان ادامه می دهند.

خبرگزاری مهر: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه بعد از ورودبه فرودگاه استانبول- فرودگاهی که چند ساعتی در کنترل کودتاچیان بود- گفت: عاملان کودتا مجازات می شوند.، کودتاگران وحدت کشور را هدف قرار دادند. وی تصریح کرد: این شورشی علیه وحدت کشور بود و هواپیماهای ترکیه از ملت دفاع می کنند.

وی افزود: کسانی که کودتا را رهبری کردند افسرانی دون پایه هستند که در ارتش جایی ندارند. ارتش ما ارتش شفافی است.

اردوغان یادآور شد: برخی نمی خواهند ترکیه متحد باشد. این گروه کوچک به اهداف خود نمی رسد. این گروه با دولت و ملت ترکیه در واقع می جنگند، ما با قدرت به کار خودمان ادامه می دهیم و نمی گذاریم این گروه کوچک به اهداف خود برسد، ملت با آمدن در خیابانها از دولت ترکیه حمایت کرد. از ملت ترکیه تشکر می کنم. ملت هوشیار و متحد است، ملت به حضورشان در خیابان تا برچیده شدن بساط کودتاچیان و شورشیان ادامه می دهند.

اردوغان یادآور شد: نیروهای نظامی باید به پادگانها باز گردند. اینکه چه کسانی در این شورش دست داشتند در آینده اشکار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدم اومد ازش ارتش منع رفت و آمد کرده اردوغان مردم رو سپر کرد بیان خیابونا خودش که فضا آروم شد اومده شعار میده

    • بدون نام

      اردوغان از ساعات اولیه کودتا از طریق فیس تایم با رسانه‌های باقی‌مانده زیر چتر دولت و یا رسانه‌های ماهواره‌ای چه در منطقه تفریحیBodrum در مرمره و چه در فرودگاه آتاتورک مصاحبه کرد و سعی کرد تا مردم را علیه کودتاچیان ارتشی بسیج کند.

      این در حالی است که بارها دولت تحت امر اردوغان در تظاهرات خیابانی دست به فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی زده و اجازه استفاده از شبکه‌هایی مانند توئیتر و فیس بوک را به مردم معترض نداده و حالا رسانه‌ای که اردوغان قصد نابودی آن را داشت منجی وی شد!

      اما این بار فضای مجازی و فناوری است که به داد اردوغان رسیده و اگر مصاحبه‌های وی از طریق فیس تایم آیفون خود نبود، و اگر کودتاچیان فضای مجازی و اینترنت را در دست می‌گرفتند؛ معلوم نبود سرنوشت دولت اردوغان چگونه رقم می‌خورد!

    • بدون نام

      اردوغان ديكتاتور و حامي داعش ...واقعا براي مردمش متاسفم كه پشت ارتششون رو خالي كردن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج