۳۵۴۲۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یک تکذیب دیگر از وزیر ارشاد!

جنتی در حاشیه بزرگداشت عباس کیارستمی، اظهارات خود مبنی بر اینکه اگر وزیر بهداشت بالای سر کیارستمی نمی‌رفت تمام می‌کرد را تکذیب کرد درحالی که فیلم این اظهارات موجود است.

وب‌سایت آی سینما: جنتی در حاشیه بزرگداشت عباس کیارستمی، اظهارات خود مبنی بر اینکه اگر وزیر بهداشت بالای سر کیارستمی نمی‌رفت تمام می‌کرد را تکذیب کرد درحالی که فیلم این اظهارات موجود است.

فروردین‌ماه امسال بود که خبرهای بدی از حال عباس کیارستمی منتشر شد و با رسانه‌ای شدن این اتفاق وزیر بهداشت راهی بیمارستان و پیگیر حال این هنرمند شد. چند روز بعد علی جنتی وزیر ارشاد در مقابل سوال خبرنگاران در اظهار نظر عجیبی گفت اگر وزیر بهداشت آن شب نمی‌رسید عباس کیارستمی تمام می‌کرد. اما جنتی در حاشیه بزرگداشت کیارستمی به صراحت این اظهارات را که اتفاقا فیلم آن وجود دارد، تکذیب کرد.

۲۴ فروردین‌ماه بود که همزمان با بستری شدن عباس کیارستمی در بیمارستان، علی جنتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این‌که چه زمانی به عیادت این هنرمند خواهد رفت گفت: «فرصت کنم می‌خواهم بروم. ولی تلاش خودم را کرده‌ام و به مجرد این‌که متوجه شدم وضع ایشان خیلی خراب است از وزیر بهداشت تقاضا کردم و سریع به بیمارستان رفت و پزشکان متخصص را نیز احضار کرد. خود دکتر هاشمی گفت اگر من آن شب نرفته بودم آقای کیارستمی تمام بود وضعش. به حمدالله الان وضعش بهتر شده و فرصت کنم می‌روم.»

در حالی که در این جمع خبرنگارانی از رسانه‌های مختلف حضور داشتند و ویدیویی نیز از این صحبت‌ها موجود است، وزیر ارشاد در حاشیه بزرگداشت عباس کیارستمی در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان که با صحبت‌های جنجالی سینماگران از جمله داریوش مهرجویی همراه شد، اظهارات خود در این‌باره را تکذیب کرده است.

علی جنتی در گفت‌وگو با ایسکانیوز در پاسخ به این‌که هنوز بر سر حرفش هست که گفته بود اگر وزیر بهداشت بالای سر کیارستمی نمی‌رفت تمام می‌کرد؟ گفت: «چه کسی گفت اگر وزیر بهداشت نمی‌رفت ایشان تمام می‌کرد؟ وضع ایشان خوب بود. وضع ایشان یک مقدار وخیم شده بود و به هر حال وقتی که یک مقدار احساس نگرانی کردیم ایشان رفتند و بعد هم حالشان بهتر شد.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به این‌که حتی در بیمارستان نیز حضور پیدا نکرده‌ است، در این‌باره گفت: «آنچه را که نقل کردم از دیگران بود که گفتند وضع ایشان مناسب نیست و ما هم خواهش کردیم و رفتند رسیدگی کردند و ایشان بهتر شد، الان هم آنچه که پیش آمده تا آنجا که اطلاع دارم به بیماری ایشان مربوط نبود آنچه که اتفاق افتاد بیشتر ناشی از یک سکته بود.»

وزیر ارشاد صحبت‌هایش را با اشاره به این‌که اعتقادی ندارد قصوری صورت گرفته و هیچ قضاوتی هم در این‌باره ندارد، ادامه داد: «چون هیچ شناختی نسبت به مسایل پزشکی به این معنا ندارم که نظر بدهم. آنچه من قبلا هم گفتم شرایط حالت جسمی ایشان در بیمارستان بسیار وخیم بود که به من گفتند که وضع ایشان خوب نیست و من از آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان تقاضا کردم که هرچه سریعتر به وضعیت ایشان رسیدگی کند و ایشان بلافاصله آنجا حضور پیدا کردند و دستور دادند که پزشکان متخصص آمدند و ایشان را معاینه و معالجه کردند و خیلی وضعشان بهتر شد و یک مقدار نگرانی ما رفع شد.»

و در پایان درباره این‌که آیا شما نمی‌پذیرید اشتباه پزشکی صورت گرفته؟ گفت: «من چه تخصصی دارم که بگویم که قصوری بوده یا نبود؟ من حتی در بیمارستان هم حضور پیدا نکردم که نظر بدهم. آنچه را که نقل کردم از دیگران بود که گفتند وضع ایشان مناسب نیست و ما هم خواهش کردیم و رفتند رسیدگی کردند و ایشان بهتر شد، الان هم آنچه که پیش آمده تا آنجا که اطلاع دارم به بیماری ایشان مربوط نبود آنچه که اتفاق افتاد بیشتر ناشی از یک سکته بود.»

اظهارات اخیر وزیر ارشاد علاوه بر این‌که با نظر چهره‌های حاضر در این مراسم متفاوت بود با اظهارات پیشین او نیز در تضاد قرار دارد و معلوم نیست به چه دلیلی موضع جنتی در این‌باره تغییر کرده است. از سوی دیگر به نظر می‌رسد وزیر انتظار نداشته که تصویر او ضبط شده باشد یا اظهارات قبلی خود در این‌باره را به خاطر ندارد که به صراحت آن‌ها را تکذیب می‌کند. البته این احتمال نیز وجود دارد که وزیر ارشاد سعی می‌کند فشارها را از روی دوش تیم درمانی کیارستمی بردارد تا پروسه پیگیری رند درمانی این هنرمند با حاشیه‌های کمتری ادامه پیدا کند.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
یک تکذیب دیگر از وزیر ارشاد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج