adexo3
۳۵۴۶۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

استعفا به خاطر بازی Pokemon Go!

بازی Pokemon Go بیش از آنچه که تصور می‌شد محبوب شده است و کاربران جهانی به صورت گسترده آن را روی گوشی هوشمند خود نصب می‌کنند. این محصول توانسته است عنوان محبوب‌ترین بازی موبایلی در تاریخ را به خود اختصاص دهد.

موبنا: بازی Pokemon Go بیش از آنچه که تصور می‌شد محبوب شده است و کاربران جهانی به صورت گسترده آن را روی گوشی هوشمند خود نصب می‌کنند. این محصول توانسته است عنوان محبوب‌ترین بازی موبایلی در تاریخ را به خود اختصاص دهد.

استعفا به خاطر بازی Pokemon Go!

رسانه‌های خبری در همین راستا روز گذشته داستان یک جوان ۲۴ ساله نیوزیلندی را منتشر کردند که «تام کوری» نام دارد. او برای آنکه بتواند بازی Pokemon Go را به صورت تمام و کمال دنبال کند و از آن عقب نماند، کار تمام‌وقت خود را کنار گذاشت تا به صورت تمام‌وقت با بازی Pokemon Go درگیر باشد.

او از کار تمام‌وقت خود خارج شده است تا به عنوان یک مربی و آموزش‌دهنده، بازی کردن با Pokemon Go را به دیگران یاد دهد. البته توجه داشته باشید که هرگز چنین موقعیت شغلی رسمی ایجاد نشده است تا قرار باشد یک نفر Pokemon Go را به دیگران آموزش دهد. ولی این جوان نیوزیلندی می‌خواهد ظرف دو ماه آینده چنین کاری بکند و در مقابل آن پولی هم دریافت نکند.

«تام کوری» از هم‌اکنون کار تمام‌وقت خود را برای آموزش Pokemon Go به مردم آغاز کرده است و می‌گوید تا ساعت ۳ بامداد هم به این فرآیند آموزشی ادامه می‌دهد. البته او از این کار یک درآمد اندکی هم کسب می‌کند.

برخی از شرکت‌های بزرگ ترانزیتی در نیوزیلند به این جوان پیشنهاد کردند که به صورت رایگان او را به مناطق دور افتاده و شهرهای مختلف انتقال دهند تا بتواند بازی با Pokemon Go را به همگان بیاموزد.

«تام کوری» در این خصوص گفت: «من برای مدت شش سال به صورت تمام‌وقت در یک شرکت کار می‌کردم. من در این کار مستاصل شده بودم و بهانه کافی برای خروج از آن نداشتم. ولی هم‌اکنون Pokemon Go دلیل اصلی برای خروج از این کار را به من داده است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج