جاباما
۳۵۶۱۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امنیت سیاسی؛ ضامن سرمایه گذاری در ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران به عنوان سخنران ویژه در اجلاس آنکتاد ضمن تاکید بر ظرفیت های کم نظیر ایجاد شده برای سرمایه گذاری در ایران از همه کشورها خواست تا به حرکت جریان سرمایه کمک کنند.

خبرگزاری فارس: به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، علی طیب نیا در جلسه افتتاحیه چهاردهمین اجلاس جهانی سرمایه گذاری ضمن اشاره به اهداف مطرح شده در اهداف توسعه پایدار، برضرورت همکاری اقتصادی بین کشورهای جهان و کمک به حرکت جریان سرمایه بویژه در مسیر توسعه کشور ها و انتقال تکنولوژی و ارزش افزوده در اقتصاد کشورها تاکید کرد.

وی تاکید کرد: ایران رشد محسوسی در بهبود فضای کسب و کار طی سه ساله اخیر داشته که بخشی از آن به تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری مربوط می شود و ما این روند را به عنوان یک راهبرد تا دستیابی به شرایط مطلوب ادامه خواهیم داد.

وزیر اقتصاد کشورمان در این مراسم که در نایروبی پایتخت کنیا در حال برگزاری است، با اشاره به ضرورت وجود امنیت و ثبات در کشورها و مناطق مختلف جهان به عنوان بستر مناسبی برای گسترش همکاریهای اقتصادی و سرمایه گذاری، وجود تنش های سیاسی و نا امنی را خطر مهلکی برای ثبات و توسعه اقتصادی دانست و خاطرنشان ساخت: امنیت و ثبات سیاسی در ایران در حالی که منطقه با تنش‌ها و چالش‌های اساسی امنیتی و سیاسی مواجه است، ضامن سرمایه گذاری در ایران محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به توانمندی‌های کشورمان به تشریح سیاست‌های دولت در گسترش همکاریهای اقتصادی و انجام پروژه های مشترک سرمایه گذاری با سایر کشورها پرداخت.

وزیر امور اقتصادی ودارایی ایران در کنار وزیر خارجه آرژانتین، وزیر اقتصاد کنیا و وزیر اقتصاد سوئد از سخنرانان ویژه جلسه افتتاحیه این اجلاس بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج