۳۵۶۲۳۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هجوم مجدد اینترپرایز به کره خاکی!

نسخه تازه سری فیلم های کمدی- اجتماعی «در هم کوبندگان ارواح» که ۲۷ سال پس از اکران قسمت دوم به نمایش درآمده و نه ادامه ای مستقیم و صریح بر رویدادهای دو فیلم اول بلکه نوعی بازگویی کل ماجراها از نقطه صفر تا اتفاقات پرشمار بعدی است.

روزنامه بانی فیلم: نسخه تازه سری فیلم های کمدی- اجتماعی «در هم کوبندگان ارواح» که ۲۷ سال پس از اکران قسمت دوم به نمایش درآمده و نه ادامه ای مستقیم و صریح بر رویدادهای دو فیلم اول بلکه نوعی بازگویی کل ماجراها از نقطه صفر تا اتفاقات پرشمار بعدی است، این هفته اضافه بر آمریکا در بیش از ۳۵ کشور دیگر هم به نمایش درآمد و مجموعاً ۱/۱۹ میلیون دلار در این کشورها فروخت تا مشخص سازد که در هفته های بعدی رونق و فروش بیشتری خواهد داشت و همچون قسمت های اول و دوم از فیلم های موفق سال از منظر اقتصادی خواهد بود.

هجوم مجدد اینترپرایز به کره خاکی!

دو فیلم نخست را ایوان ریتمن ساخته بود اما اینک پل فیگ اداره این فرانچیز را در دست گرفته و به تصمیم او یک Cast اصلی زنانه و سرشار از بازیگران زن ترسیم اتفاقات را برعهده دارند و مردها در اقلیت اند. فیگ با این تدبیر، عملاً با یک تیر دو نشان را هدف گرفته و هم با استفاده از نوستالژی یک فرانچیز تقریباً فراموش شده مردم را از نو به سمت این فیلم کشانده و هم با عوض کردن بازیگران و رویکرد به جمعی کاملاً زنانه حتی هواداران مسن فیلم های قبلی را به رویکرد به سالن های محل نمایش فیلم تازه ترغیب کرده است و آنها در قیاس مستقیم و غیرمستقیم Cast این فیلم با جمع بازیگران فیلم های نخست از خود می پرسند که کلید کار کجاست و همین گروه بهترین قاضیان برای تشخیص کیفیت فیلم جدید و ارجح دانستن آن بر دو فیلم قبلی و یا رای دادن به فرآیندی برعکس و مهمتر شمردن دو فیلم قبلی هستند.

آنچه قطعی می نماید، آمار بالای فروش این ورسیون تازه در برخی کشورها در همان هفته نخست عرضه فیلم است. یکی بریتانیا است که با فروش ۱/۶ میلیون دلاری به استقبال این فیلم رفت و آن را درصدر آثار سودساز خود در این هفته قرار داد و دیگری استرالیا که آن نیز با ۷/۳ میلیون دلار فروش این فیلم شوخ و پرتحرک و سرشار از کمدی سبک اسلپ استیک (بزن و بکوب) را درصدر فیلم های خود نشاند. در برزیل نیز «Ghostbusters ۳» آغاز فروشی ۲/۲ میلیون دلاری داشت اما به پای «پیدا کردن دوری» نرسید که با درآمدسازی ۱/۵ میلیون دلاری اش درصدر آثار درآمدساز این کشور قرار گرفت.

هر آنچه تا این لحظه برای قسمت سوم فیلم «در هم کوبندگان ارواح» روی داده و فروش های زیاد یا متوسط آن در اینجا و آنجا فقط مقدمه ای بر سرنوشت نهایی اقتصادی این فیلم به حساب می آید زیرا کشورهای متعددی همان طور که پیشتر آمد در مسیر و نوبت پخش این فیلم قرار دارند و برخی از آنها بازارهای بالقوه پرسودی برای آن به حساب می آیند و پول چشمگیری را به حساب این فیلم که محصول سونی است، خواهند ریخت. از جمله این کشورها می توان به روسیه و ایتالیا اشاره کرد که این فیلم را از ۹ مرداد اکران می کنند و همین طور آلمان و فرانسه که از روزهای ۱۵ و ۲۱ مرداد این فیلم را به روی پرده های خود منتقل خواهند کرد و در همین ارتباط می توان به مکزیک و اسپانیا هم اشاره کرد که روزهای ۲۲ و ۳۰ مرداد را برای شروع نمایش این فیلم در نظر گرفته اند.

هم سفر ستاره ای برمی گردد، هم عصر یخ

هفته ای که پیش رو است، با آغاز نمایش جهانی ورسیون تازه سری فیلم های سینمایی و فضایی و پرطرفدار «سفر ستاره ای» در سطح جهان همراه خواهد شد. این فیلم که «Star Trek Beyond» یا به روایتی «در ورای سفر ستاره ای» نامیده شده، در ۳۵۰۰ سالن در سطح آمریکای شمالی و در بیش از ۶۰ کشور دنیا از روز پنجشنبه به نمایش در خواهد آمد و بدیهی است که از حالا فروشی بسیار بالا در انتظار آن باشد. این نوزدهمین فیلم بلند سینمایی است که از روی داستان و کاراکترهای سریال تلویزیونی Star Trek محصول اواخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ اقتباس شده و شروع ساخت فیلم های بلند آن به سال ۱۹۷۹ برمی گردد و سفینه افسانه ای شده اینترپرایز را که حامل کاراکترهای معروف و تغییر یابنده این فیلم ها است، وارد چرخه ای تازه از ایجاد حوادث بدیع و نبرد با تمدن های ناشناخته فضایی خواهد کرد. همسو با آن نسخه تازه کارتون «عصریخ» هم که چهارمین قسمت آن است، بعد از اکران هفته جاری اش در بخش هایی از اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، اقیانوسیه و آفریقا، در آمریکای شمالی نیز در ۳۸۰۰ تالار به نمایش در خواهد آمد و بدیهی است او اینجا هم بحث فروشی نجومی با احتساب محبوبیت بیکران سه ورسیون قبلی «Ice Age» برای فیلم جدید در میان باشد.

هجوم مجدد اینترپرایز به کره خاکی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج